Українець поскаржився на роботу одного з найбільших державних банків країни Приватбанк. Які проблеми виникли у клієнта з підприємством.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного українця на порталі Minfin у розділі для петицій.

Він пише, що раптом йому заблокували всі карти в ПриватБанку, і співробітники не можу сказати, що саме послужило причиною для цього. Пообіцяли лише, що спробують з цим розібратися протягом наступних семи днів.

Скарга клієнта ПриватБанку, фото: скріншот
Скарга клієнта ПриватБанку, фото: скріншот

"На питання хто буде оплачувати пеню за кредит в іншому банку несуть бог знає що. Через те що я не можу зняти свої гроші з незрозумілих причин повинен тепер шукати де взяти гроші щоб не потрапити в прострочення в іншому банк" - сказано в повідомленні на порталі Міністерства фінансів.

Популярні новини зараз
Унітаз буде як новий: секретний лайфхак досвідчених господарок Українці почнуть отримувати сонячні панелі: кому пощастить не боятися відключень Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати Є чим пишатися: який вигляд має перший український позашляховик, який плутають з іномаркою
Показати ще

Через практично півтори години, на цю скаргу відповіли співробітники ПриватБанку, попросивши зв'язатися з ними в приватних повідомленнях, щоб обговорити це питання більш конкретно, і спробувати знайти причину блокування, і вихід з самої ситуації.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

Як закінчився конфлікт-поки що не повідомляється.

Варто відзначити, що раніше у клієнтки Приватбанку також виникли проблеми з підприємством. Справа в тому, що фінансова установа, без пояснення причин, вирішила відмовити у випуску нової карти, а у тій, що на руках просто закінчився термін дії.

ПриватБанк, скріншот: Youtube
ПриватБанк, скріншот: Youtube

На гарячій лінії їй запропонували оформити віртуальну карту, однак, такий варіант її не влаштовує.

Свою скаргу вона також залишила на порталі Minfin у розділі для петицій.

Раніше повідомляли, ПриватБанк списав "зайві" гроші у клієнта і змусив носитися по кабінетах: "вкрай зневажливе ставлення".

Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк списав "зайві" гроші у клієнта і змусив носитися по кабінетах.

Знай.ua писав, "Знято на ігри...": після дзвінка "працівника" картка клієнта Приватбанку спорожніла на 10 тисяч.