Українець поскаржився на роботу одного з найбільших державних банків країни Приватбанк. Які проблеми виникли у клієнта з підприємством.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного українця на порталі Minfin у розділі для петицій.
Він пише, що раптом йому заблокували всі карти в ПриватБанку, і співробітники не можу сказати, що саме послужило причиною для цього. Пообіцяли лише, що спробують з цим розібратися протягом наступних семи днів.
"На питання хто буде оплачувати пеню за кредит в іншому банку несуть бог знає що. Через те що я не можу зняти свої гроші з незрозумілих причин повинен тепер шукати де взяти гроші щоб не потрапити в прострочення в іншому банк" - сказано в повідомленні на порталі Міністерства фінансів.
Через практично півтори години, на цю скаргу відповіли співробітники ПриватБанку, попросивши зв'язатися з ними в приватних повідомленнях, щоб обговорити це питання більш конкретно, і спробувати знайти причину блокування, і вихід з самої ситуації.
Як закінчився конфлікт-поки що не повідомляється.
Варто відзначити, що раніше у клієнтки Приватбанку також виникли проблеми з підприємством. Справа в тому, що фінансова установа, без пояснення причин, вирішила відмовити у випуску нової карти, а у тій, що на руках просто закінчився термін дії.
На гарячій лінії їй запропонували оформити віртуальну карту, однак, такий варіант її не влаштовує.
Свою скаргу вона також залишила на порталі Minfin у розділі для петицій.
Раніше повідомляли, ПриватБанк списав "зайві" гроші у клієнта і змусив носитися по кабінетах: "вкрай зневажливе ставлення".
Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк списав "зайві" гроші у клієнта і змусив носитися по кабінетах.
Знай.ua писав, "Знято на ігри...": після дзвінка "працівника" картка клієнта Приватбанку спорожніла на 10 тисяч.