В останні кілька місяців українці чого тільки не говорили про сервіс одного з найбільших державних банків України "ПриватБанк". Люди скаржаться, що зникають гроші з карток і що банк працює спільно з шахраями.

Однак цього разу питання стосується важливих документів про спадщину - замість того, щоб допомогти клієнтці її відправили на так звану "перевірку".

Про це стало відомо завдяки новому зверненню українки на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"ПриватБанк", фото: Facebook
"ПриватБанк", фото: Facebook

"Прийшовши до відділення банку зі свідоцтвом про право на спадщину за законом, мені відмовили аргументувавши тим, що я не є клієнтом банку і мене повинна перевірити служба безпеки. Секундочку перевірити на що?

Популярні новини зараз
Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

4 роки тому приват заблокував, всі картки включаючи і дитячі виплати. Не віддавав депозити. Я звернулася до суду і звичайно його виграла, гроші приват якось повернув, але як клієнта не відновив.

Тепер, коли помер батько, я не можу отримати спадок, тому що повинна чекати на рішення від Служби безпеки!!! На якій підставі??? У відділенні ПриватБанку взагалі знизують плечима. Треба і в суд підемо, і в ЗМІ, та й куди завгодно!!!", - пише незадоволена клієнтка.

Відгук клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Варто також зазначити, що офіційні представники банку дали відповідь під відгуком: "Добрий день! Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога швидше".

Раніше повідомляли, після смерті чоловіка з його картки ПриватБанку зникли 12 тисяч гривень: "Без пароля і телефону".

Як повідомляв Знай.uа, українець підловив "Ощадбанк" на космічних комісіях: "Такого немає в жодному банку".

Знай.uа писав, "Якщо не надійде платіж...": українка з карткою "Ощадбанку" потрапила в підступну пастку шахраїв.