Українці періодично скаржаться на обслуговування в мобільному банку Монобанк. Так, у клієнта Монобанку пропали 15 тисяч гривень після користування банкоматом банку Акорд.

Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.

За словами чоловіка, він вставив карту Монобанку в банкомат банку Акорд, після цього з його карти зняло 15 тисяч гривень, але банкомат їх не видав. Після звернення в Монобанк клієнту сказали чекати близько місяця відповіді від платіжної системи Visa, яку він так і не отримав.

"24-го квітня в Одесі, Генерала Петрова 37/43 вставив карту Монобанку в банкомат банку Акорд, з карти зняло 15000грн, банкомат не видав, все, ні крайніх, ні винних, Монобанк говорить чекайте до 28-го травня, відповіді від платіжної системи Віза, вже 30-е травня",- написано у відгуку.

МоноБанк, фото Народний оглядач
МоноБанк, фото Народний оглядач

Популярні новини зараз
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

Після цього чоловік подзвонив в платіжну систему, де йому відповіли, що ніяких збоїв в день зняття грошей не було і це питання повинні вирішити між собою Монобанк і Акорд.

"Дзвонив сам в платіжну систему Visa, в Колорадо, там дівчина сказала що 24 го квітня не було ніяких збоїв і що ваш банк повинен вирішувати це з тим банком куди вставляли картку для повернення грошей.
Але Монобанк не поспішає вимагати у акорду мої гроші не видані їх не справним банкоматом, а в Акорд банку начальник відділення сказав що при інкасація 6-го травня зайвих грошей в банкомат не було! Все, всі кінці в воду, Хто мені повинен, що повертати?!",- написав незадоволений клієнт.

Монобанк, скріншот з відео
Монобанк, скріншот з відео

У Монобанку відзначили, що ситуація вийшла, дійсно не приємна і тепер вони роблять все можливе, щоб допомогти зі сформованою ситуацією.

"Наші колеги займаються вашим питанням і роблять все можливе, щоб допомогти з його рішенням.
На поточний момент ми очікуємо відповідь від платіжної системи, і як з'явиться інформація з вами зв'яжемося", - написав онлайн-банк.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше "Обслуговування припинено": українці з картами monobank опинилися під загрозою "блоку", невідомі влазять в телефон

Як повідомляє портал «Знай.иа» Клієнт помітив зміну по кредиту в "Монобанк" і розлютився: "нарахували за кілька годин"

Також «Знай.иа " писав, що Монобанк блокує карти українців: "1,5 місяці ведеться перевірка"