З Нікополя (Дніпропетровська обл.) прийшли доволі тривожні новини, тут українці переймаються через те, як одна з найпопулярніших в країні служб доставки "Нова пошта" відноситься до своїх клієнтів. Цього разу представили компанії забули про повне виконання своєї послуги "кур'єрської доставки". Виявилося, що пенсіонеру довелося з підлітком заносити важкий холодильник на п'ятий поверх.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАвтор публікації і скарги заявив, що йому "хочеться потримати за горло" тих, хто таке допустив. Страшно? Ну що ж, пропонуємо прочитати повністю всю історію.
Про це стало відомо завдяки новій публікації українського блогера і активіста Дениса Гороховського в мережі Facebook.
"Замовили в Eldorado.ua холодильник. Нюанс в тому, що доставку додому пенсіонеру, який живе сам в Нікополі. Тому умовою була доставка до дверей (живе на 5 поверсі в будинку без ліфта). Все проговорили, все погодили. Доставка Новою Поштою. Оплатили за тарифом з доставкою до квартири.
Хрін з ним, що від НП не прийшло жодного смс-повідомлення або дзвінка від кур'єра на телефон замовника, він просто приїхав за адресою. Нюанс в тому, що кур'єром був якийсь хлопчик, чия вага не далеко пішла від ваги холодильника. Хлопчик взяв телефон пенсіонера (він також був вказаний в коментарях до замовлення) і бадьорим голосом повідомив, що він не може занести холодильник, тому або пенсіонер спуститься за ним і вони занесуть разом, або він залишить замовлення біля під'їзду.
Літня людина розгубилася і замість того, щоб набрати мене, просто вирішив, що у нього немає вибору. І ось стара людина, яка перенесла інфаркт, тягнула на собі холодильник на п'ятий поверх, тому що логістикою в Новій пошті займаються довб***би, які не здатні зіставити, А і Б, але при цьому із задоволенням беруть гроші за послуги, які вони не можуть надати.
Відразу скажу, що мені не потрібні вибачення від Нової пошти і промо-коди на безкоштовну відправку, якими вони зазвичай намагаються загладити свої косяки. В даний момент мені просто хочеться потримати за горло того, хто відправив важке замовлення з кур'єром, який не в змозі це замовлення доставити. Я, звичайно, зараз видихну, і буду щось думати, тому що цю ситуацію я вже так просто не спущу. А не дай бог здоров'я пенсіонера хоч на йоту похитнеться через цю ситуацію, я витрачу багато часу і грошей, залучу всі свої ресурси і зв'язки, але докручу справу до правильного підсумку.", - пише Денис Гороховський.
Також важливо зазначити, що до нас у редакцію звернулися офіційні представники компанії "Нова пошта" з коментарем щодо ситуації.
"Ситуація сталася з одним з наших кур'єрів. Ми провели внутрішнє розслідування, прослухали всі записи телефонних розмов і встановили наступне. Зокрема, клієнт замовив холодильник вагою 20 кг. За правилами "Нової пошти", посилки вагою до 30 кг кур'єр піднімає на поверх самостійно. Коли він приїхав за адресою, то зателефонував клієнту і той запропонував свою допомогу, а кур'єр у свою чергу не відмовився. Ми вважаємо таку ситуацію неприпустимою, кур'єри повинні чітко дотримуватися стандартів "Нової Пошти" у своїй роботі. Ми зробили висновки з цієї ситуації і принесли вибачення клієнту", - повідомляють представники "Нової пошти".
Раніше повідомляли, "Нова пошта" оголосила про нововведення: тепер це зможе зробити кожен українець.
Як повідомляв Знай.uа, українець у відділенні "Укрпошти" став свідком комунальних баталій: пенсіонери на сходинках, спека і зламані комп'ютери.
Знай.uа писав, українець купив каву з бджолами, але не засмутився: не тарган же.