Українці продовжують скаржитися на сервіс одного з найвідоміших державних банків "ПриватБанк". Цього разу клієнтка поскаржилася, що з її картки спочатку зняли величезну суму грошей, а після повернення малої частини банк вирішив розірвати з нею співпрацю без пояснення причин.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Як розповіла дівчина, то клієнтом ПриватБанку вона стала з 18 років. Саме через нього оплачувалися покупки в магазинах, комуналка і приходила зарплата. Але все змінилося 4 місяцяі тому, коли з її карти була вкрадена велика грошова сума.
"Доброї ночі. Хочу написати невеликий монолог про те як приват банк може РЕАЛЬНО вкрасти ваші гроші з карти. Історія реальна (я є жертвою цієї махінації) я користувалася приватом з 18 років, був єдиний мій банк, через нього робила покупки в супермаркеті, оплачувала комуналку, отримувала зп і т. д. 4 місяці тому з моєї карти були вкрадені гроші (я нічого не підтверджувала в смс, Я не давала нікому дані своєї карти) просто я вранці прокинулася і помітила як у мене списали дуже велику суму грошей (заощадження які ми відкладали разом з чоловіком пів року)",- йдеться у відгуку.
Відразу ж клієнтка написала на підтримку банку і повідомила про те, що сталося. Оператор її заспокоїв і повідомив, що буде подана заявка на чаржбек і гроші повернуться найближчим часом, але при цьому попередили, що заявки можуть бути переглянуті протягом 120 днів. Тому дівчині залишилося тільки чекати.
Спуся 2 місяці прийшло СМС, що заявка була схвалена і на карту повернулися 15 тисяч гривень, але це тільки по одній з 20 заявок.
"Я подзвонила на 3700 мені відповіли що так, гроші прийшли, але є одне але, ви вже не є клієнтом банку, банк вирішив розірвати з вами співпрацю в односторонньому порядку. Я в подиві питаю, А що сталося? що я зробила? - на що мені відповіли — "це банківська таємниця". Я довго лаялася з цього приводу, посварилася і запитала, А як мені бути з моїми грошима?
- мені сказали йти у відділення, проходити верифікацію особи для того що б я змогла перевести кошти вже в інший банк в якому я завела картку (monobank респект) мені перевели суму 15000 грн на монобанк без проблем, але у мене ще залишилися в роботі 18 заявок, які мені ще потрібно було чекати. Перша прийшла приблизно на 35 день з 120",- розповіла дівчина.
Вже минуло 130 днів і дівчина знову звернулася в банк, де їй відповіли, що її заявки висять в роботі і їй передзвонять через годину.
"Я чекаю, мені передзвонюють і заявляють наступні:"ми не будемо обробляти ваші заявки так як ви не є вже нашим клієнтом". І тут у мене просто вибухнула бомба в голові, я на момент звернення в банк, ще була клієнтом, і банк сам запропонував мені оформити заявки на чаржбек. Я кажу-але це ж мої гроші, як ви можете їх вкрасти? - А мені кажуть одну фразу. "Ми розірвали з вами стосунки, ви не можете користуватися послугами банку". На всі мої подальші питання, дати мені письмову відмову - так само ви не клієнт. Дати документи про рішення за цими заявками - така ж відповідь", - пожалловалась українка.
Але і це була не єдина проблема, з якою зіткнулася дівчина через дії Приватбанку. Тепер через банк немає можливості отримати допомогу від держави на новонароджену дитину.
"Крім усього цього я нещодавно народила дитину і хотів отримати від держави допомогу у вигляді 5000 грн за "Пакунок Малюка". Як виявилося у нас в Україні тільки 1 банк займається нарахуваннями на карту) вгадайте який? - Приват банк)
Я пішла в банк знову ж я не є вже клієнтом, запитала Як мені отримати гроші за "Пакунок" на що мені відповіли) що ви їх не отримаєте так як не є нашим клієнтом",- написано у відгуку.
"Після того як банк розірвав зі мною відносини в односторонньому порядку і тупо в нахабну вкрав у мене з рахунку більше 5тис доларів відмовив мені в отриманні допомоги від держави на новонароджену дитину знаєте чим він тепер займається?)
Коли мені сказали що зі мною розривають всі відносини і закривають мені мої рахунки в банку (саме з цього мені не повернули гроші за чержбек) мовляв ми рахунок закрили, грошей нікуди повертатися і ви не наш клієнт вже, мені через 5 місяців, 5 місяців КАРЛ дзвонить приват банк і каже мені, Анастасія, а коли Ви оплатите борг 1200 грн?
- Я вже відреагувала з розумінням, тому що мене вже складно чогось здивувати після всього що було вище, але я відповіла, вибачте Напевно ви помилилися, я вже не Клієнт банку більше 5 міс.
— Оператор. У вас місяць тому був овердрафт по карті) Овердрафт!!! в 1200 грн і ви тепер нам винні грошей) тобто мені не закрили тоді рахунки, і ще зробили мені якийсь овердрафт на 1200 грн і додають мене в бази боржників через це нібито боргу".
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше У Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"
Як повідомляє портал «Знай.иа» Клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"
Також «Знай.иа " писав, що Клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."