Українка вже протягом тижня не може отримати від ПриватБанку назад на карту гроші після невдалої транзакції.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук клієнтка опублікував на сайті Мінфін.
За словами клієнтки, 22 квітня вона мала необережність розрахуватися за товар у додатку "Нової Пошти" карткою ПриватБанку, але стався якийсь збій і протягом 30 хвилин було скасовано дві операції, але основна сума на рахунок так і не повернулася. Так, банк повернув кошти за доставку та накладений платіж.
Дівчині довелося йти на відділення пошти і оплачувати посилку там і картою іншого банку.
"Протягом певного періоду перевірила баланс карти Приват і виявилося, що повернулися кошти за доставку і за нал. платіж, а основна сума на карту не повернулася, вже зателефонувала в банк, пояснила ситуацію, і тут почалося найцікавіше, сформували заявку № 1496364, надійшла відповідь, що кошти мені поверуть тільки на 11 день, такий у них регламент, і якщо хочете отримати гроші швидше надайте довідку як вони говорять від "продавця", що він не отримав кошти, добре йду на Нову пошту, подаю звернення, Нова пошта подає звернення на НОВАпей, і тут фініш, я так думала))) я отримала цю довідку, надсилаю, чекаю що мені вже нарешті повернуть гроші, але не тут то було, дзвоню знову в банк, і тут ДЖЕКПОТ, формуємо заявку на заявку, що заявка по заявці не була розглянута, і чекайте відповідь, ах так, забула, довідку яку я надала від НОВАпей до уваги взагалі не береться і потрібна довідка на довідку, де розписані всі суми, окей зробила, дала, результат 0", - написала клієнтка.
За її словами, якби сума була в пару тисяч, то вона б спокійно чекала, коли фінанси надійдуть на рахунок, а так сума значна. Дівчина вже 6 днів подає всі необхідні заявки, а грошей, як не було - так і немає.
"Я при першій же можливості як тільки зможу перевести всі виплати на карту іншого банку, забуду про Приват, як страшний сон, і сподіваюся що кошти все-таки повернуться хоча б на 11 день, а не вони ще щось придумають і доведеться чекати місяць",- написала незадоволена клієнтка у відгуку.
ПриватБанк відреагував на відгук і повідомив, що при оплаті через термінали, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на карті для подальшого списання на рахунок одержувача. У разі, якщо списання не відбудеться, то кошти знову стають доступні на картці протягом 11 днів.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Українка хотіла покласти гроші на карту Приватбанку і залишилася без копійки: "3500 гривень з'їв"
Як повідомляє портал «Знай.иа» "ПриватБанк" залишив українця без зарплати через кредит: карту заблокували, 5700 нарахували
Також «Знай.иа " писав, що Українець втратив 8 тисяч гривень через банкомат Приватбанку: "відрахував ,з рахунку списав і не видав"