Українка вже протягом тижня не може отримати від ПриватБанку назад на карту гроші після невдалої транзакції.

Відповідний відгук клієнтка опублікував на сайті Мінфін.

За словами клієнтки, 22 квітня вона мала необережність розрахуватися за товар у додатку "Нової Пошти" карткою ПриватБанку, але стався якийсь збій і протягом 30 хвилин було скасовано дві операції, але основна сума на рахунок так і не повернулася. Так, банк повернув кошти за доставку та накладений платіж.

Дівчині довелося йти на відділення пошти і оплачувати посилку там і картою іншого банку.

"Протягом певного періоду перевірила баланс карти Приват і виявилося, що повернулися кошти за доставку і за нал. платіж, а основна сума на карту не повернулася, вже зателефонувала в банк, пояснила ситуацію, і тут почалося найцікавіше, сформували заявку № 1496364, надійшла відповідь, що кошти мені поверуть тільки на 11 день, такий у них регламент, і якщо хочете отримати гроші швидше надайте довідку як вони говорять від "продавця", що він не отримав кошти, добре йду на Нову пошту, подаю звернення, Нова пошта подає звернення на НОВАпей, і тут фініш, я так думала))) я отримала цю довідку, надсилаю, чекаю що мені вже нарешті повернуть гроші, але не тут то було, дзвоню знову в банк, і тут ДЖЕКПОТ, формуємо заявку на заявку, що заявка по заявці не була розглянута, і чекайте відповідь, ах так, забула, довідку яку я надала від НОВАпей до уваги взагалі не береться і потрібна довідка на довідку, де розписані всі суми, окей зробила, дала, результат 0", - написала клієнтка.

Популярні новини зараз
Україна може поринути у темряву: енергетики заговорили про блекаут Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку
Показати ще

ПриватБанк / скріншот з відео
ПриватБанк / скріншот з відео

За її словами, якби сума була в пару тисяч, то вона б спокійно чекала, коли фінанси надійдуть на рахунок, а так сума значна. Дівчина вже 6 днів подає всі необхідні заявки, а грошей, як не було - так і немає.

"Я при першій же можливості як тільки зможу перевести всі виплати на карту іншого банку, забуду про Приват, як страшний сон, і сподіваюся що кошти все-таки повернуться хоча б на 11 день, а не вони ще щось придумають і доведеться чекати місяць",- написала незадоволена клієнтка у відгуку.

ПриватБанк відреагував на відгук і повідомив, що при оплаті через термінали, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на карті для подальшого списання на рахунок одержувача. У разі, якщо списання не відбудеться, то кошти знову стають доступні на картці протягом 11 днів.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Українка хотіла покласти гроші на карту Приватбанку і залишилася без копійки: "3500 гривень з'їв"

Як повідомляє портал «Знай.иа» "ПриватБанк" залишив українця без зарплати через кредит: карту заблокували, 5700 нарахували

Також «Знай.иа " писав, що Українець втратив 8 тисяч гривень через банкомат Приватбанку: "відрахував ,з рахунку списав і не видав"