"Ощадбанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 10 червня 2021 року, українець розповів про неприємно сформовану ситуацію, коли він звернувся до оператора, щоб роз'яснити інформацію щодо мінімальних платежів до пільгового періоду при погашенні.

"Ощадбанк", скріншот: Youtube
"Ощадбанк", скріншот: Youtube

Адже він, за словами клієнта, зростає, а не знижується.

"Ощад24 придумав невідомо хто, ніякої інформації там отримати не можна, так само як і у операторів. Просиш пояснити, чого зростає платіж, нічого толком не можуть пояснити. А кажуть ту інформацію, яка є в Ощад24. А деякі оператори взагалі, подякували за дзвінок і кинули трубку. Кредитний ліміт 35 тис.грн. Цього місяця вніс 20 тис., а сума для збереження пільгового періоду становить 33 тис. логіки нуль", - пише українець у публікації.

Негативний відгук про Ощадбанк, скріншот: Мінфін
Негативний відгук про Ощадбанк, скріншот: Мінфін

Він також додав, що припинить користуватися послугами цього банку при першій же можливості, назавжди. До негативного відгуку була прикріплена відповідь з боку співробітника "Ощадбанку", який подякував українцю за зворотний зв'язок і вибачився за подію. Також працівник банку запевнив, що зовсім скоро з клієнтом зв'яжуться, щоб розібратися в цій ситуації.

Нагадаємо, клієнту OTP банку нав'язали страховку без згоди: "Автоматично забирає"

Як повідомляв "Знай.ua", Ощадбанк схилив літню українку взяти кредит, знімають по 40 грн з мізерної пенсії: "Я не одна така"

Знай.ua писав, у Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "Знімав гроші для дитини"