В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 10 червня 2021 року, українець розповів про неприємно сформовану ситуацію, коли він звернувся до оператора, щоб роз'яснити інформацію щодо мінімальних платежів до пільгового періоду при погашенні.
Адже він, за словами клієнта, зростає, а не знижується.
"Ощад24 придумав невідомо хто, ніякої інформації там отримати не можна, так само як і у операторів. Просиш пояснити, чого зростає платіж, нічого толком не можуть пояснити. А кажуть ту інформацію, яка є в Ощад24. А деякі оператори взагалі, подякували за дзвінок і кинули трубку. Кредитний ліміт 35 тис.грн. Цього місяця вніс 20 тис., а сума для збереження пільгового періоду становить 33 тис. логіки нуль", - пише українець у публікації.
Він також додав, що припинить користуватися послугами цього банку при першій же можливості, назавжди. До негативного відгуку була прикріплена відповідь з боку співробітника "Ощадбанку", який подякував українцю за зворотний зв'язок і вибачився за подію. Також працівник банку запевнив, що зовсім скоро з клієнтом зв'яжуться, щоб розібратися в цій ситуації.