Українці все частіше почали скаржитися на якість послуг операторів мобільного зв'язку. Цього разу незадоволена клієнтка розповіла про зняття грошей за послуги, які вона не замовляла.

Відгук був опублікований на сайті Otzyvy, де Українка пояснила всю суть проблеми більш детально.

Користується послугами компанії Vodafone вона вже 15 років, проте, останнім часом стикається з величезною кількістю проблем, тому почала замислюватися про зміну оператора.

Скарга на Vodafone, фото: Otzyvy
Скарга на Vodafone, фото: Otzyvy

Причина в підключенні не замовлених послуг, які У інших операторів підключаються, тільки за згодою або необхідності абонента.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Показати ще

Ірина Терентьєва пише: "Знімають гроші з підключенням ,якого я не замовляла, нібито воно підключається автоматично до пакету,якщо день у день не поповнив свою пакетну пропозицію, 10 грн. / день зняття. Обдираловка по чесному. Оператори не компетентні, так мало того ,коли ти хочеш отримати пояснення ,він тобі каже "не перебивайте мене". Це як називається?".

Скарга на Vodafone, фото: Otzyvy
Скарга на Vodafone, фото: Otzyvy

"Якщо ти хочеш поміняти і пакет, щоб тебе не переводили на денний пакет зі зняттям або відключити цю функцію, виявляється це обов'язкова пропозиція для всіх пакетів Вадафон. Мене не питають потрібен мені цей пакет за 10грн./ день, просто підключають знімають гроші і моя пакетна пропозиція виходить не 85 грн./меса.т. к треба докидывать, а 100 грн./ місяць і так кожен місяць" - підсумувала вона в кінці.

Скарга на Vodafone, фото: Otzyvy
Скарга на Vodafone, фото: Otzyvy

Раніше повідомляли, клієнт Vodafone залишився без Інтернету при списаннях 225 грн за 40 гб: "користуюся тиждень…".

Як повідомляв Знай.uа, абоненти просять створити єдину мобільну базу: боротьба з шахраями і безпека.

Знай.uа писав, українці скаржаться на пропажу грошей по рахунку Vodafone: списали 90 гривень за 7 днів, операторам не додзвонитися.