Українці все частіше почали скаржитися на якість послуг операторів мобільного зв'язку. Цього разу незадоволена клієнтка розповіла про зняття грошей за послуги, які вона не замовляла.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідгук був опублікований на сайті Otzyvy, де Українка пояснила всю суть проблеми більш детально.
Користується послугами компанії Vodafone вона вже 15 років, проте, останнім часом стикається з величезною кількістю проблем, тому почала замислюватися про зміну оператора.
Причина в підключенні не замовлених послуг, які У інших операторів підключаються, тільки за згодою або необхідності абонента.
Ірина Терентьєва пише: "Знімають гроші з підключенням ,якого я не замовляла, нібито воно підключається автоматично до пакету,якщо день у день не поповнив свою пакетну пропозицію, 10 грн. / день зняття. Обдираловка по чесному. Оператори не компетентні, так мало того ,коли ти хочеш отримати пояснення ,він тобі каже "не перебивайте мене". Це як називається?".
"Якщо ти хочеш поміняти і пакет, щоб тебе не переводили на денний пакет зі зняттям або відключити цю функцію, виявляється це обов'язкова пропозиція для всіх пакетів Вадафон. Мене не питають потрібен мені цей пакет за 10грн./ день, просто підключають знімають гроші і моя пакетна пропозиція виходить не 85 грн./меса.т. к треба докидывать, а 100 грн./ місяць і так кожен місяць" - підсумувала вона в кінці.
Раніше повідомляли, клієнт Vodafone залишився без Інтернету при списаннях 225 грн за 40 гб: "користуюся тиждень…".
Як повідомляв Знай.uа, абоненти просять створити єдину мобільну базу: боротьба з шахраями і безпека.
Знай.uа писав, українці скаржаться на пропажу грошей по рахунку Vodafone: списали 90 гривень за 7 днів, операторам не додзвонитися.