Все більше українців почали скаржитися на державну фінансову установу Ощадбанк. Незадоволена клієнтка вирішила висловитися про інцидент.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСвій відгук вона залишила на порталі Мінфін, і детально описала всю ситуацію з початку.
Перед тим, як виїхати за кордон, вона відкрила валютну карту в Ощадбанку, і поклала туди приблизно тисяч доларів (27 тисяч гривень). Скільки точно було - не пам'ятає, так як стався даний інцидент ще в травні 2018 року.
Протягом часу там залишилося приблизно 70 доларів, і періодично вона через гарячу лінію дізнавалася поточний баланс.
У червні поточного року жінка зважилася закрити рахунок, і зняти гроші, але в касі заявили, що на рахунку залишилося всього 8 доларів, і ніхто не знає куди поділися гроші, що залишилися.
"Виявляється що рік за обслуговування картки кошти на знімалися, а потім якийсь час знімали по 20 грн, а останніх два роки по 100 грн щомісяця. Всю валютну історію карти мені відмовилися надати, так як треба писати заяву і за кожен рік сплатити 50 грн, за 3 роки це 150грн., (останній рік випуску надали) ну і чекати 3 раб дня!!! Хочу попередити власників валютних карт які є або будуть клієнтами Ощадбанку будьте обережні, і перевіряйте слова консультантів банку, я потрапила на не компетентних в банківській справі!!!"- пише клієнтка у своїй скарзі.
При цьому, вона зазначила, що повідомлення про те, що змінилися умови користування карткою, ніколи не приходили, однак, після закриття рахунку посипалися смс з рекламою.
Тепер всі їхні родичі вирішили покінчити з даним банком, і закрити рахунок.
Раніше повідомляли, Українка поскаржилася на ПриватБанк після нещадної афери: "винен шарашкіним конторам гроші".
Як повідомляє портал "Знай.uа" "Ощадбанк" вивернув з Клієнта "штраф" за вчасно погашений кредит: "логіки нуль"
Також "Знай.ua" писав, що Ощадбанк вимагає гроші за оформлення соціальних карт, кияни не задоволені: "шахраї"