Українці продовжують скаржитися на сервіс одного з найвідоміших державних банків "ПриватБанк". Цього разу клієнтка поскаржилася, що їй анулювали послугу "оплата частинами" без її відома.

Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

Як зазначила дівчина, вона вже багато років є клієнтом банку з хорошою кредитною історією. Зараз їй знадобилося зробити велику покупку і клієнтка вирішила скористатися послугою "Миттєва розстрочка, оплата частинами", але оплата не пройшла.

Додзвонившись до оператора дізналася, що Приватбанк в односторонньому порядку може прибрати цю опцію без видимих причин і відновити її не можна.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube
"ПриватБанк", скріншот: YouTube

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Показати ще

"Вже багато років є клієнтом банком з хорошою кредитною історією. Сьогодні хотіла придбати товар за функцією миттєва розстрочка, оплата частинами".І яке ж було моє здивування, коли оплата не пройшла. Подзвонила на номер 3700, нарвалася на робота, який не хотів перемикати на оператора.
З горем навпіл додзвонилася оператору. Виявилося, що банк в односторонньому порядку може прибрати цю опцію без видимих причин і відновити цю функцію я ніяк не можу.
Вперше за 15 років, я вирішила що буду міняти банк", - написано у відгуку.

ПриватБанк, кадр з відео
ПриватБанк, кадр з відео

У банку запропонували два способи вирішення проблеми:

  1. Продовжувати активно користуватися послугами банку, зокрема використовувати картку " Універсальна";
  2. Можна надати документи, які підтверджують доходи.

"Виконання цих простих рекомендацій значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов'язково надішлемо вам повідомлення про зміну ліміту", - відповіли В Приватбанку.

Нагадаємо, раніше ПриватБанк відмовився повернути гроші жінці за квитки на скасований рейс: "у чому логіка?"

Як повідомляє портал «Знай.иа» Шахраї зламали карту клієнта Приватбанку, ніяких підтверджень і дзвінків: "дуже засмучений"

Також «Знай.иа " писав, що ПриватБанк дозволив оплатити онлайн-покупку без згоди клієнта: "продовжує дивувати"