Українці продовжують скаржитися на сервіс одного з найвідоміших державних банків "ПриватБанк". Цього разу клієнтка поскаржилася, що їй анулювали послугу "оплата частинами" без її відома.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Як зазначила дівчина, вона вже багато років є клієнтом банку з хорошою кредитною історією. Зараз їй знадобилося зробити велику покупку і клієнтка вирішила скористатися послугою "Миттєва розстрочка, оплата частинами", але оплата не пройшла.
Додзвонившись до оператора дізналася, що Приватбанк в односторонньому порядку може прибрати цю опцію без видимих причин і відновити її не можна.
"Вже багато років є клієнтом банком з хорошою кредитною історією. Сьогодні хотіла придбати товар за функцією миттєва розстрочка, оплата частинами".І яке ж було моє здивування, коли оплата не пройшла. Подзвонила на номер 3700, нарвалася на робота, який не хотів перемикати на оператора.
З горем навпіл додзвонилася оператору. Виявилося, що банк в односторонньому порядку може прибрати цю опцію без видимих причин і відновити цю функцію я ніяк не можу.
Вперше за 15 років, я вирішила що буду міняти банк", - написано у відгуку.
У банку запропонували два способи вирішення проблеми:
- Продовжувати активно користуватися послугами банку, зокрема використовувати картку " Універсальна";
- Можна надати документи, які підтверджують доходи.
"Виконання цих простих рекомендацій значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов'язково надішлемо вам повідомлення про зміну ліміту", - відповіли В Приватбанку.
Нагадаємо, раніше ПриватБанк відмовився повернути гроші жінці за квитки на скасований рейс: "у чому логіка?"
Як повідомляє портал «Знай.иа» Шахраї зламали карту клієнта Приватбанку, ніяких підтверджень і дзвінків: "дуже засмучений"
Також «Знай.иа " писав, що ПриватБанк дозволив оплатити онлайн-покупку без згоди клієнта: "продовжує дивувати"