"Ощадбанк" звинуватили в тому, що він занадто довго виготовляє картку для пенсіонерки. Про це написала клієнтка компанії на сайті «Мінфін».

"11 травня 2021 року я замовила електронне пенсійне посвідчення у відділенні Ощадбанку в місті Вишневе Київської області, вулиця Лесі Українки, 33б. сьогодні вже 6 липня, а документ досі не готовий! Замість обіцяних 30 днів посвідчення виготовляють вже 2 (два!!!) місяць. Я зверталася на гарячу лінію Ощадбанку, де мені сказали «що через технічні труднощі виготовлення документа затримується». Скажіть, будь ласка, що за такі технічні труднощі у вас виникли? Скільки мені ще чекати? Я не можу повірити, що в наші дні виготовлення банківської картки займає так багато часу!» ,- пояснює проблему розсерджена клієнтка.

Вона додала, що банк так і не поліпшив обслуговування клієнтів за останні роки.

"Роки йдуть, а банк не змінюється - як був "совок", так "совок" і залишився! Найогидніший банк в Україні!",- пошкодувала вона.

Популярні новини зараз
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Показати ще

Вона також зазначила, що подала на банк скаргу в Урядовий портал.

"Завтра відправлю скарги в НБУ і Пенсійний фонд! Мені набридло таке байдуже ставлення!!!» ,- підсумувала пенсіонерка.

У відповідь в компанії принесли свої вибачення і запропонували допомогу для вирішення проблеми.

"Добрий день! Термін виготовлення ЕПП - 30 робочих днів, це орієнтовно 1,5 місяці. Такий тривалий час виготовлення пов'язаний з тим, що одночасно генерується і обробляється заявка в ПФУ», - нагадали клієнтці в компанії.

Там також принесли вибачення за те, що процедура виготовлення ЕПП перевищує встановлений термін.

«Зі свого боку завжди намагаємося діяти максимально оперативно. Цю ситуацію перевіримо докладно. Зняти кошти можна в будь - якому відділенні банку», - додали в службі по роботі з клієнтами.

Нагадаємо, раніше ПриватБанк відмовився повернути гроші жінці за квитки на скасований рейс: "у чому логіка?"

Як повідомляє портал «Знай.uа» Шахраї зламали карту клієнта Приватбанку, ніяких підтверджень і дзвінків: "дуже засмучений"

Також «Знай.uа" писав, що ПриватБанк дозволив оплатити онлайн-покупку без згоди клієнта: "продовжує дивувати"