На офіційному сайті Ощадбанку, 7 липня, опублікували скаргу на відділення, яке знаходиться за адресою Сумська область, Конотоп, вул.братів Лузанів, 36.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися" У відділенні Ощадбанку, при видачі зарплатної картки впарюють ще одну карту з кредитним лімітом. При видачі зарплатної картки було озвучено, що від кредитної відмовляюся. Працівник банку сказала що це неможливо. На наступний день приїхав повторно і звернувся до фахівця з проханням написати заяву про відмову від кредитної картки. Отримав відповідь, що потрібно звернутися до начальника відділення. Начальник відділення відмовилася приймати заяву зі словами»Я втомилася писати пояснення щодо відмов від кредитних карт". Питання до працівників Ощадбанку. Навіщо ви впарюєте кредитні картки людям! Ви хочете потім загнати людину в борги! Або ви наживаєтеся на платних послугах, що підключаються! У людини може лежати ця карта, а через кілька років вона дізнається що вона злісний неплатник кредитів за якесь СМС інформування! Або це новий спосіб банківського шахрайства!?
У коментарях до скарги люди підтримували автора:
«Найгірше, коли пенсіонерам такі картки «видають». Не всі ж розуміють, що то не їхні кошти.»
Деякі пояснювали причину такого вчинку працівників банківської установи:
" Ні який це не спосіб шахрайства. У працівників є план по кредитних картах. Їм ставлять плани начальники відділень. Над цими начальниками є начальники, які сидять в управлінні, і доходячи аж до найголовнішого в Києві. І краще не активувати дану карту взагалі.»
Пресслужба "Ощадбанку" під скаргою також залишила коментар. Перш за все вони вибачилися і подякували за зворотний зв'язок. Також повідомили, що працюють над тим, щоб нав'язування послуг пішло в минуле і хочуть виправити ситуацію. Людину, яка залишила скаргу, попросили написати контактні дані для вирішення проблеми.
Нагадавши,
Також, Знай.uа писав,
Як раніше повідомляв Знай.uа,