Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 17 липня 2021 року, українець розповів про свій похід в банківське відділення, щоб замінити пластикову карту до рахунку через закінчення терміну дії. Однак з цього ж моменту і почалися проблеми, так як отримання звичайної карти вимагає фотографії поруч з нею, що, за словами користувача, дуже нагадує знімальний процес злочинців з номером на грудях.

Приватбанк, скрін, відео YouTube
Приватбанк, скрін, відео YouTube

"Фотографують вас кожен раз, як міняєте пластик або активізацію даних і т.д. по-друге, потрібно тричі розписатися пальцем в планшеті. Що підписуєш не зрозуміло, на питання чи можливо це роздрукувати і підписати відповіли, що системою не передбачено. Емоцій море ... таке враження, що ти не в поважній банківській установі, а де інде... а якщо термін дії закінчився на декількох картках... Ось вже весело буде", - пише користувач у відгуку.

Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін
Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін

А потім додає, що раніше подібні процедури проходити не потрібно було. Все робилося дуже просто, лише після надання паспорта та ідентифікаційного коду.
У відповідь на це повідомлення відписав один із співробітників "ПриватБанку", який запевнив, що вони піклуються про отримання клієнтами тільки кращого обслуговування. А перевипуск карти можна зробити всього за кілька кліків в Інтернеті.

"Ми звернулися до вас в Приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти і докладніше розглянути ваш випадок", - йдеться в їх відповіді.

Популярні новини зараз
Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо ДПС вже готова списати ваші гроші: кому готуватись до примусового стягнення
Показати ще

Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін
Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін

Нагадаємо, ПриватБанк вимагає незрозумілий пакет документів для "оплати частинами": "Все в нормі, але отримав відмову"

Як повідомляв "Знай.ua", клієнт "Привату" заявив, що банк не дозволив йому зняти готівку з власної картки: "Грошей не дамо, їх немає"

Знай.ua писав, банкомат ПриватБанку залишив клієнта без 5000 гривень через помилку: "Продовжив працювати виплюнувши картку"