Популярний український банк "Приватбанк" звинуватили в тому, що він заблокував картку людини з інвалідністю. Про це написав клієнт компанії на сайті «Мінфін».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"1,5 роки тому родич втратив здатність ходити і, як годиться, я його доглядаю. Після чергового отримання пенсії в банкоматі відобразилося повідомлення про те, що потрібно оновити дані. Зі своїм паспортом / кодом і паспортом/кодом/посвідченням інвалідності / пенсійним посвідченням родича прийшов до найближчого відділення банку (навіть виписку родича з лікарні захопив). І мене просто послали - »третя особа, до побачення". Тобто, повідомлення банку про те, що клієнт не може прийти — банку байдуже», - пояснює проблему розсерджений клієнт.
Приблизно через тиждень після цього пенсійну картку родича заблокували.
"Дзвоню на гарячу лінію і мене Шлють, так як Дзвінок з незареєстрованого номера (телефон родича вкрали в лікарні 1,5 роки тому і відновлювати його вже просто не мало сенсу). Але дали пораду піти до банкомату і зареєструвати свій номер. Ну пішов, зареєстрував, повернувся додому, дзвоню і інший оператор каже, що «ви не господар картки» і видаляє прив'язку мого номера. Передзвонюю і інший оператор говорить мені піти і активувати номер, з якого я дзвоню. На питання про те, що я не господар картки і оператор матиме право видалити прив'язку — оператор дав ствердну відповідь», - скаржиться чоловік.
"Один з операторів вимагав передати телефон родичу. Я його повідомив про те, що стан родича не дуже хороший — літня людина, під сильними препаратами, що не знає українську мову, а оператор в свою чергу говорив зі швидкістю, ніби втік в туалет, українською мовою. Мій родич мало не в сльозах і на нервах намагався попросити повільніше і російською (бажано) загалом — послали», - резюмує клієнт, додавши, що після офіційного запиту «Приватбанк» «послав мене вчетверте, але вже в письмовій формі».
У банку порадили оформити довіреність. Однак ніде немає інформації про те, як повинен діяти банк у разі, коли клієнт втрачає дієздатність. Клієнт припускає, що співробітник банку повинен був особисто упевнитися в недієздатності його родича.
"Як підсумок: 1. чхати вони хотіли на людей інвалідів з обмеженими можливостями. 2. вони рекомендують, але насильно блокують доступ людини до його пенсії. 3. вони зобов'язують незаможних людей заплатити за виклик нотаріуса додому, за оформлення довіреності просто тому що: а) ніякого відмивання грошей, б) ніякого судового висновку про блокування, в) людина реально фактично фізично не може прийти», - обурений чоловік.
У банку вже відреагували на ситуацію.
"АТ КБ "ПриватБанк" є банком, який сумлінно і точно дотримується вимог чинного законодавства України. Ідентифікація клієнтів не є примхою банку, а виконанням чинного законодавства. Банк не може здійснювати обслуговування клієнта за зверненням третьої особи, які ніяк не затверджено документально.
Також, банк надає можливість здійснення актуалізації даних віддалено за допомогою Приват24», - пояснили там.
Нагадавши, прогноз на 2021 рік: українцям показали реальну вартість долара.
Раніше ми писали про те, що "ПриватБанк" підвищує тарифи і вимагає декларації про доходи, українці масово скаржаться на нові правила.
Як повідомляв портал Знай.uа, у Державному бюджеті на 2021 рік передбачено, що в Україні курс долара буде на рівні 29,1 гривень/Долар.