В останні кілька місяців українці стали частіше скаржитися на сервіс мобільного оператора зв'язку Vodafone. Ще кілька років тому українці користувалися послугами компанії МТС, яка надалі змінила Vodafone.

Зміна назви і послуг однієї компанії на іншу не пройшла безслідно - користувачі разом зі старими номерами зберегли і ті проблеми, які були в минулому.

Справа в тому, що українці Ірині Вітковській довелося випробувати не собі, як вона сама написала - шахрайство з рахунком. Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної абонентки Vodafone на порталі "OtzyvUa".

Магазин Vodafone, скріншот: YouTube
Магазин Vodafone, скріншот: YouTube

"27 липня о 9:26 прийшла смс: "Вам підключено пакет послуг: безліміт у мережі 7 грн/день (незалежно від користування)", на рахунку у мене 9,26 грн. Терміновий дзвінок, чую у відповідь: не вистачає грошей для дзвінка.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень Реінкарнація "Славути": оновлений ЗАЗ може втерти носа навіть преміальним іномаркам Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів
Показати ще

Дзвоню тричі операторам, чую у відповідь: перезавантажте телефон, ми Вам послали смс, що треба зробити. Все зробила, що запропонували. Не вистачає все одно. В кінці зняли 7 грн. за мобільний інтернет, хоча він у мене відключений і я їм не користуюся.

Пообіцяли повернути гроші. Ані грошей, ані дзвінків, терміновий дзвінок, вибачте, в дупі. Далі що? І це вже не перший місяць, і навіть не другий. Досить придумувати всілякі причини, вистачить шахраювати. Скільки ще триватиме це свавілля?!", - пише Ірина Вітковська.

Відгук Ірини Вітовської, скріншот: otzyvua
Відгук Ірини Вітовської, скріншот: otzyvua

Раніше повідомляли, клієнту Vodafone доводиться розмовляти телефоном, не відходячи від вікна, порада оператора здивувала: "Змініть сімку".

Як повідомляв Знай.uа, шахраї перевипустили сім-карту українця і оформили на нього кредит: "Купа людей постраждали".

Знай.uа писав, клієнт "Vodafone" звернувся до продавця українською, але його не зрозуміли: "Мовна дискримінація".