В Одесі покупці поскаржилися на на жахливе обслуговування супермаркету "Fozzy".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук покупниця залишила на сторінці спільноти "Чорний список Одеса" в соцмережі Фейсбук.
Так, за словами дівчини, керівництво магазину не має можливості зробити дах, який протікає під час дощів. Також не організована робота кас і через це збираються величезні черги з покупців.
Як зазначила покупниця, вже після 19:00 термінали в магазині перестають працювати через що багато хто залишає свої візки біля кас і йде, тому що немає з собою готівки.
"Здрастуйте! Один з великих супермаркетів Одеси "Фоззі" не має можливості зробити дах, нормально організувати роботу кас, щоб не було "натовпу", зробити можливість самооплати і налагодити роботу терміналів. Була свідком багато хто залишав тачки з покупками і йшли, не було готівки, а термінали о 19 годині не працювали всі",- написано в повідомленні.
"Колись років 12 тому Фоззі вважався і був топом. Зараз конкуренти обійшли його. За асортиментом, ремонту та сервісу точно. Ціни не порівнював прямо кожен товар",
"Там багато недоліків! Курка у відкритому холодильнику, де кожен чхає і кашляє, це взагалі жесть!",
"О, Фоззі... Про нього згадали... З дня відкриття з "сотні" кас працює від сили 5 😂",
"А, хамство, це взагалі шедевр(",
"Дуже цікаво, наскільки я пам'ятаю, то виділяли величезні гроші на ремонт, навіть співробітникам прибрали премії і доплати, пояснюючи це необхідністю ремонту даху. Дах тече, звідси висновок - гроші не дійшли, дуже цікаво на якому саме етапі пропали: ще в Києві чи вже в Одесі? І хто взагалі за грошовими потоками стежить?",
"Так магазин завжди був найгіршим, навіть з моменту відкриття, що стосується овочів і фруктів,то відчуття що спеціально вибирають для продажу гнилі але за дуже дорогими цінами",
"Не ходимо вже в Фоззі, там постійні величезні черги, кас робітників мало, жахливі овочі і фрукти , як ніби спеціально поставляють такий жах 😟",
"І ще хочу додати. Майже немає мобільного зв'язку. Неможливо відкрити дисконтну картку в додатку. І співробітники прекрасно знають це і адміністрація, швидше за все, навмисне не виправляє це", - писали в коментарях одесити.
Нагадаємо, раніше Прикривають під подвійним стікером цвіль: киянин виявив в еко-маркеті солодощі з "бонусом"
Як повідомляє портал «Знай.иа» Продали за 78 гривень, хоча на ціннику-59: в" Ашані "покупець викрив неіснуючі "акції"
Також «Знай.иа " писав, що Помідори гниють, над коробками кружляють мухи: супермаркет виставив зіпсовані овочі під виглядом свіжих