Група вчених-астрономів з США, агентства NASA, виявили "тріщину" в одному зі спіральних рукавів Чумацького Шляху, яка може дати нові цікаві факти про минуле галактики. За інформацією фахівців, відкриття, яке виглядає як "смужка, що стирчить з дерев'яної дошки", простягається на 3000 світлових років від одного з рукавів галактики і включає в себе зірки і групу з чотирьох туманностей.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню на сайті NASA.

Чумацький шлях, фото: Pixabay

Це перша ідентифікована велика структура, яка розташована зовсім не так, як відповідні рукави, і є важливим відкриттям, враховуючи, що дослідники досі не знають повної структури самої галактики, оскільки Земля знаходиться всередині неї.

У NASA заявили, що відкриття нагадувало "смужку, що виходить з дерев'яної дошки". Структура простягається на 3000 світлових років в поперечнику і включає зірки і чотири туманності.

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

"Це як стояти посеред Таймс-сквер і намагатися намалювати карту Манхеттена", – написало NASA в своєму повідомленні.

Експерти змогли знайти цю особливість за допомогою космічного телескопа НАСА Spitzer - до того, як його було виведено з експлуатації в січні 2020 року – разом з даними місії Gaia Європейського космічного агентства з вимірювання точної відстані до зірок в руці.

Вивчивши дані, вчені змогли визначити, що "зламана" структура рухалася в просторі приблизно з тією ж швидкістю і напрямком, що і сама рука, відома як дугова рука. Провідний автор дослідження Майкл Коен, астрофізик з Каліфорнійського технологічного інституту, заявив у своїй заяві.

Схема Чумацького Шляху, фото: NASA

Вчені ще не впевнені, як і чому на галактиках утворюються рукави - в даному випадку спіральні рукави - але відкриття може пролити світло на це.

"В кінцевому рахунку, це нагадування про те, що існує багато невизначеностей щодо великомасштабної структури Чумацького Шляху, і нам потрібно розглянути деталі, якщо ми хочемо зрозуміти більш широку картину", - сказав один із співавторів дослідження.

Раніше повідомляли, це вам не Нібіру: вчені NASA розрахували дату зустрічі Землі з величезним астероїдом Бенну.

Як повідомляв Знай.uа, вчені почули шум за межами нашої Сонячної системи: "Подібний до Тихого дощу".

Знай.uа писав, надмасивна чорна діра продовжує стрімко зростати: таке відбувається вперше.