Відомий український дизайнер і творець унікального бренду одягу Андре Тан (Андрій Тищенко) радує шанувальників не тільки авторськими стильними нарядами, а й цікавими публікаціями в соцмережі Instagram, де за ним стежить понад 275 тисяч осіб.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАндре Тан зібрав топ з найгучніших і успішних маркетингових проривів, які відомі багатьом його фанатам. Все це він зробив для того, щоб нагадати, як сильно маркетинг впливає на людину.
"Задумайтеся: всі продукти відомих брендів, які ви купуєте кожен день — так чи інакше результат впливу маркетингу на вашу свідомість", - зазначив дизайнер.
За словами дизайнера, в просуванні товару можуть допомогти декілька ходів, які змусять всіх споживачів скуповувати його і дозволять домогтися впізнаваності у всьому світі. У приклад він навів парочку відомих брендів - Mini Cooper, IKEA, Marlboro, мотоцикли Harley-Davidson.
"Але як вивести бренд на таку висоту, щоб його купували всі? Щоб він став номер 1 не просто в країні, але і в світі? За кожним таким кейсом стоять геніальні і відважні маркетингові ходи", - написав Андре Тан.
Нагадаємо, що Андре Тан розповів про свою слабкість, яка близька кожному: "Довго не вмів робити це"
Як повідомляв Знай.uа, "Колишній так не робив...": топ-фраз від Андре Тана, які ні в якому разі не можна говорити чоловікові - а то втече
Також портал Знай.uа писав, що Андре Тан зізнався, яку новорічну традицію дотримується - в таке вірять багато українців: "Я саме та божевільна людина..."