Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"I ось дзвонить мені хтось із співробітників і каже, що я повинна здійснити оплату (або переказ) на суму 500грн в цьому місяці. На моє запитання, навіщо, і що буде, якщо я цього не зроблю, послідувала відповідь, що карту буде заблоковано і я залишуся без кредитного ліміту. Питання до представників банку: що за шантаж? На офіційному сайті Я ніде не знайшла інформації про те, що є якісь мінімальні обмеження на кількість операцій і тим більше суми витрат для цієї карти", - йдеться у відгуку.
"Або ці зміни тільки для "обраних"?", - підсумувала вона.
"ПриватБанк" у відповіді на відгук вибачився за незручності і попросив перейти в особисті повідомлення, щоб розібратися в цій ситуації.
Нагадаємо, "ПриватБанк" змінює правила прийому платежів: що потрібно знати українцям, щоб не втратити гроші
Як повідомляв "Знай.ua", "ПриватБанк" підвищує тарифи і вимагає декларації про доходи, українці масово скаржаться на нові правила
Знай.ua писав, ПриватБанк заблокував українцю всі карти без попередження: "Гроші досі не повернули"