Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. Вчора, 26 березня 2021 року, українка зазначила, що є клієнтом банку дуже давно, і її завжди влаштовувало обслуговування. Але ситуація, що сталася під час дзвінка від представника "Приватбанку", неприємно її здивувала.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

Адже у жінки є карта Універсальна з максимально доступним по ній кредитним лімітом - 50 тисяч гривень.

"I ось дзвонить мені хтось із співробітників і каже, що я повинна здійснити оплату (або переказ) на суму 500грн в цьому місяці. На моє запитання, навіщо, і що буде, якщо я цього не зроблю, послідувала відповідь, що карту буде заблоковано і я залишуся без кредитного ліміту. Питання до представників банку: що за шантаж? На офіційному сайті Я ніде не знайшла інформації про те, що є якісь мінімальні обмеження на кількість операцій і тим більше суми витрат для цієї карти", - йдеться у відгуку.

ПриватБанк, фото: скріншот YouTube
ПриватБанк, фото: скріншот YouTube

Українка також запитала, чому клієнтам не повідомили про можливі зміни умов користувань карткою. Або хоча б зробити це в більш адекватній формі.

"Або ці зміни тільки для "обраних"?", - підсумувала вона.

Популярні новини зараз
Кожному пенсіонеру підвищать індивідуально: у кого зміняться виплати Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити
Показати ще

"ПриватБанк" у відповіді на відгук вибачився за незручності і попросив перейти в особисті повідомлення, щоб розібратися в цій ситуації.

Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін
Негативний відгук про ПриватБанк, скріншот: Мінфін

Нагадаємо, "ПриватБанк" змінює правила прийому платежів: що потрібно знати українцям, щоб не втратити гроші

Як повідомляв "Знай.ua", "ПриватБанк" підвищує тарифи і вимагає декларації про доходи, українці масово скаржаться на нові правила

Знай.ua писав, ПриватБанк заблокував українцю всі карти без попередження: "Гроші досі не повернули"