В останні кілька місяців на один з найбільших державних банків України "ПриватБанк" ллються тонни негативу, а все через те, що клієнти продовжують знаходити "баги" у вже застарілому обладнанні, таких як банкомати або мобільні додатки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНещодавно незадоволений клієнт поскаржився на те, що представники банку блокують гроші на картах клієнта на свій розсуд. Також буває незручно, коли банкомат просто вирішує "згаснути" і "проковтнути" картку.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Коротше, брату виконавча служба заблокувала рахунки через невеликий борг 2000 грн. Що зробив приват банк, розблокували його рахунки і взяли звідти гроші 900 грн, і заблокували назад. Це нормально взагалі?!.. І що за маячня, пересилав гроші на карту, заплатив комісію за одержувача, так ще й з одержувача зняли гроші за надходження грошей на карту.
У банкоматах вічно тільки по 200 грн купюри менше рідко буває. Незручна система входу до Приват24. Банкомати гальмують вічно, в іншому місті хотів зняти готівку і банкомат згас і картка звичайно там залишилася. Подзвонив у банк, там сказали що відразу карту не дістануть. Коли сказав, що я в іншому місті і немає грошей, то просто сказали (вибачте). Добре що знайомий жив недалеко на його карту гроші перевів і зняв з його допомогою. Коротше, я дуже незадоволений цим банком хоч і його клієнт.", - пише чоловік.
Раніше повідомляли, ПриватБанк двічі списав кошти з рахунку, клієнт не може домогтися справедливості: "Винні всі".
Як повідомляв Знай.uа, "ПриватБанк" загрожує блокувати карти українців, які не витрачають гроші: "Каже, що я повинна".
Знай.uа писав, "ПриватБанк" змінює правила прийому платежів: що потрібно знати українцям, щоб не втратити гроші.