Українка поскаржилася на обслуговування ПриватБанку, який без пояснення причини заблокував її особистий рахунок.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук з'явився на сайті
За словами клієнтки Приватбанку Людмили, вона абсолютно випадково виявила, що її карту фізособи заблокували без попередження. У банку їй повідомили потім, що рахунок був заблокований на підставі кількох заяв від невідомих платників.
"Як з'ясувалося ніякої правової підстави блокувати мою карту немає, Приват банк сам собі режисер, і їм не потрібно рішення суду для проведення таких не правових дій по відношенню до свого постійного клієнта!",- написала Людмила.
Жінка заявила, що зверталася на гарячу лінію установи, де її посилали від одного фахівця до іншого. А коли клієнтка попросила назвати пункт договору, згідно з яким банк може проводити такі неправомірні дії, її просто послали.
"Я прошу врегулювати моє питання в найкоротші терміни у керівництва Приват Банку, інакше я буду змушена шукати інший банк для співпраці. А всіх інших хотілося б попередити, про те як приват Банк, піклується про сервіс і обслуговування надійних постійних клієнтів", - написала клієнтка.
У самій фінансовій установі вже відреагували на скаргу Людмили, написавши, що її питання вже розглядається фахівцями і буде вирішено в найкоротші терміни.
Нагадаємо, що ПриватБанк двічі списав кошти з рахунку, клієнт не може домогтися справедливості.
Як повідомляв портал Знай.иа, "ПриватБанк" загрожує блокувати карти українців, які не витрачають гроші: "каже, що я повинна".
Також Знай.иа писав, що "ПриватБанк" змінює правила прийому платежів: що потрібно знати українцям, щоб не втратити гроші.