У вівторок, 13 квітня компанія Google представила кампанію "Google для туризму". Її метою є допомога туристичній галузі розкрити свій потенціал.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦей довгостроковий проект здійснюється Google Україна у партнерстві та за підтримки Міністерства цифрової трансформації України, Міністерства культури та інформаційної політики України, Міністерства захисту навколишнього середовища та природних ресурсів України, Державного агентства розвитку туризму України.
Дмитро Шоломко, директор з бізнес-операцій Google у Східній Європі: “Ми як і раніше з оптимізмом дивимося в майбутнє, але шлях має бути непростий. Тому Google продовжує представляти нові продукти і пропонувати тренінги, щоб допомогти людям і компаніям в умовах пандемії. Сьогодні, коли індустрія туризму стикається з великими викликами, пов'язаними з пандемією COVID-19, Google працює з представниками галузі, щоб допомогти їм у відновленні за допомогою технологій, щоб вони могли підготуватися, впровадити інновації і бути готовими до сьогоднішніх і майбутніх викликів.”
Мар'яна Олеськів, Голова Державного агентства розвитку туризму України: "Туристична галузь України зазнала значного спаду через глобальні виклики, пов'язані з пандемією COVID-19. Проблема дуже широка, оскільки економічні втрати зазнали не тільки великий і малий бізнес безпосередньо з готельно-ресторанного сектора, а й суміжні індустрії, які є причетними до туризму, поїздок і відпочинку. У контексті такого різноспрямованого тиску ми намагаємося діяти комплексно, залучати впливових партнерів з громадськості та корпоративного сектору. Співпраця з Google є стратегічно важливою для покращення цифрової грамотності представників туристичної індустрії. Така взаємодія дасть додаткові можливості використовувати унікальні цифрові рішення для просування на глобальному рівні, розвитку туристичного потенціалу унікальних природних і культурних об'єктів України.”
Google Україна багато років реалізовує великі проекти з цифрового перетворення України, і сьогодні ми раді оголосити про нові ініціативи компанії на підтримку туристичної галузі України, а також представити гастрономічну карту і проект з оцифрування національних парків України.
Новий проект "Автентичні смаки України” став доповненням на сайті "Автентична Україна”. Мета даного проекту-Сприяння розвитку внутрішнього туризму через популяризацію і збереження традицій приготування страв і напоїв. На сайті представлена гастрономічна карта, на якій можна вибрати регіон і здійснити віртуальну подорож по унікальним смакам України. Крім того, тут можна знайти популярні страви з різних куточків нашої країни, з описом, фотографіями і рецептами - від знаменитих полтавських галушок до гуцульського баноша. Крім того, на сайті представлені віртуальні 3D-тури по традиційних виноробнях, сироварнях і унікальним ресторанним залам регіонів України.
Оцифровка національних парків України
За підтримки Міністерства захисту навколишнього середовища та природних ресурсів України, Google Україна оцифрувала 16 національних парків у 13 областях України у форматі Street View для стимуляції віртуального та внутрішнього туризму та покращення туристичної привабливості національних парків. Тепер кожен може зайти на карти Google і здійснити віртуальні подорожі по унікальним природним куточках України і в деталях розглянути неповторну природу нашої країни. Список оцифрованих національних природних парків України такий:
- НПП “Голосіївський” (м. Київ)
- НПП “Нижньодністровський” (Одеська область)
- НПП “Нижньодніпровський” (Херсонська область)
- НПП “Мезинський” (Чернігівська область)
- НПП “Гетьманський” (Сумська область)
- НПП “Нижньосульський” (Черкаська область)
- НПП “Вижницький” (Чернівецька область)
- НПП “Ужанський” (Закарпатська область)
- НПП “Гуцульщина” (Івано-Франківська область)
- НПП " Сколівські Бескиди” (Львівська область)
- НПП “Зачарований край” (Закарпатська область)
- НВП “Черемошский” (Чернівецька область)
- НПП " Верховинський” (Івано-Франківська область)
- НПП “Карпатський” (Івано-Франківська область)
- НПП " Дермансько-Острозький” (Рівненська область)
- НПП " Кременецькі гори” (Тернопільська область)
Крім того, в рамках кампанії "Google для туризму" було організовано ряд онлайн - проектів, спрямованих на підвищення цифрових навичок для середнього та малого бізнесу, туристичних асоціацій, державних і громадських працівників туристичного сектора. Серед них вебінари, 7-годинний онлайн-марафон для понад 1300 учасників галузі, місцевих туристичних адміністрацій та неурядових організацій, серія практичних семінарів для спільноти місцевих експертів Google.
Раніше ми повідомляли, Google підказав Користувачам, як боротися з дезінформацією.
Як повідомляв "Знай.uа", ПриватБанк хоче вимкнути клієнтам платіжні системи Apple Pay і Google Pay.
Також "Знай.uа" писав, що закохані чоловіки "з'явилися" на картах Google Maps в двох ямах, моторошний перформанс здивував інтернет.