В останні кілька місяців почастішали скарги клієнтів на роботу одного з найбільших українських банків "ПриватБанк". Нещодавно клієнт розповів, як реагують співробітники фінустанови на шахрайство "старого" клієнта, який псує життя новим і продовжує дурити людей.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Звернувся стосовно шахрайських дій клієнта цього банку, у відповідь отримав пропозицію звернутися до поліції, що б ті вирішували, зверталися у банк - типу, шахрайські дії клієнтів не їх юрисдикція. Тобто користувачам платинових карт цього банку, можна займатися фінансовими шахрайствами - це не юрисдикція банку.
(Самі співробітники говорили, що на цього користувача вже були скарги). Але це репутація банку, яка і так давно вже нижче плінтуса. Не раджу мати справи, який ні за що не відповідає, і керівництву якого по*** репутація банку.", - пише незадоволений клієнт.
Важливо також зазначити той факт, що представники "ПриватБанку" надали відповідь: "Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію".
Раніше повідомляли, ПриватБанк заарештовує картки для зарплат і пенсій через комунальні борги, українка не витримала: "За що ми повинні жити?".
Як повідомляв Знай.uа, "ПриватБанк" закриває доступ до карток, клієнти обурюються: "Позбавили сім'ю коштів для проживання".
Знай.uа писав, банкомати є тільки в 4% сіл: українці вимагають нових правил для пенсій і зарплат.