Клієнтка ПриватБанку запідозрила працівників фінансової установи у махінаціях під час перерахунку значної суми грошей у відділенні.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідна скарга з'явилася на
"Якимось чудесним чином випарувалося в невідомість 16 300 грн!!! Гроші були перераховані мною перед виходом з дому попередньо - було рівно 62 000 грн. Проводячи операцію з перерахунку грошей, касир відсувала готівку під стінку і переглянути, що вона робила не було можливості.", - йдеться у скарзі.
На заяву клієнтки про те, що сума некоректна, за її словами, касирка спокійним тоном відповіла, що можливо гроші вдома або загубилися по дорозі до банку. Жінка подала заявку у відділ безпеки щодо даної ситуації із запитом на надання відео з камер спостереження.
Через день, за словами клієнтки фінансової установи, вона отримала смс на телефон від ПриватБанку, що причин для повернення коштів немає. Авторка скарги також стверджує, що їй відомі численні випадки шахрайства у банку за схожих обставин.
"Добрий день! На жаль, вказаних у відгуку даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Щоб розібратись в ситуації та уточнити ваші контакти йдемо в приватні повідомлення.", - відповіли в фінансовій установі.
Нагадаємо, рахунки українців-боржників під загрозою, гроші заберуть без питань: кого це торкнеться. Мін'юст України розповів, кого торкнеться автоматичне списання боргів
Як повідомляв портал "Знай.ua", "ПриватБанк" заарештовує зарплати, виконавча служба розводить руками: "Як тепер жити?". Клієнт поскаржився на арешт всіх коштів на заробітній карті
Також "Знай.ua" писав, ПриватБанк списує з клієнтів подвійні суми і не повертає: "Доба минула, грошей немає". Українець поділився неприємним досвідом з ПриватБанком