Українці все частіше скаржаться на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки блокування карт, але і збої в роботі банкоматів і терміналів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українці скаржаться на те, що банкомат забрав купюри, а кошти на рахунок не зарахувалися. Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.
Клієнтка розповіла, що хотіла покласти гроші на карту, проте вже після того, як вона вставила пачку купюр в купюроприймач, банкомат видав помилку, повернув маленьку частину грошей і все.
" 23.04.2021 прийшла покласти гроші на карту: вставила карту, пачку купюр в купюроприймач (3500), після чого банкомат викинув помилку на екран, що там сторонній предмет і повернув 500грн, карту і чек на якому написано що мої гроші залишилися в банкоматі (що є моїм доказом!). Гроші на рахунок мені не прийшли, по 3700 ніхто не передзвонював цілий вечір. Оформила заяву онлайн, номер 21760587. Обіцяли 24год, пройшло майже 4 дні і так нічого немає, про який результат мені хочуть повідомити в смс, якщо у мене є доказ, що мої гроші в банкоматі? Чекати поки їх прикарманять? Мені потрібні терміново гроші на рахунку, що робити? Міняти банк? Нікому більше не пораджу Приват банк і буду писати відгуки скрізь по 100 разів поки не отримаю свої 3000грн!",- пише клієнт.
У банку відреагували на повідомлення і уточнили, що детальніше розберуться в разі клієнта. При цьому роз'яснили, що на даний момент очікують результати інкасації.
Раніше ми повідомляли, "ПриватБанк" закриває доступ до карток, клієнти обурюються.
Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.
Також "Знай.uа" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.