Українці все частіше скаржаться на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки блокування карт, але і збої в роботі банкоматів і терміналів.

Цього разу українці скаржаться на те, що банкомат списав гроші з картки, але не видав. А іншого клієнта обурила ситуація, коли під час оформлення онлайн-Послуги його попросили прийти у відділення написати заяву. Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.

Клієнт розповів, як хотів зняти гроші з картки, проте банкомат завис, видав помилку, гроші списалися, проте клієнту на руки їх не видали.

" 26.04.21 у місті Київ, близько 15 години дня, зняв 6000грн. Та так зняв, що гроші списало, а грошей не видало. Банкомат почав рахувати банкноти, але коли прийшло секунд 20, а він все вважав і вважав, я зрозумів що щось не так. Потім банкомат написав "Помилка. і кнопка зняття готівки стала недоступна. Я є клієнтом категорії ГОЛД (думаю це 80% всіх клієнтів) так ось. раніше проблем зв'язатися з оператором не було, а в додатку було зручно зв'язатися зі своїм менеджером. Зараз-потрібно пристойно попітніти! Так ось оператор зареєстрував заявку на повернення грошей. Але, чекати рішення потрібно до 14ти днів! Ви серйозно? Тут же мені довелося витратити пів години за номером 3700 щоб мене нарешті перекинуло на "живого" оператора. У процесі вибору цифр, автовідповідач 2 рази просто так скидав дзвінок", - пише клієнт.

ПриватБанк, ілюстративне фото / скріншот з відео
ПриватБанк, ілюстративне фото / скріншот з відео

Популярні новини зараз
Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень
Показати ще

Інший клієнт опинився в дивному становищі. Адже хотів оформити рахунок для бізнесу в онлайні, але йому почала надходити різна інформація. Один консультант говорив, що обов'язково потрібно заяву для архіву, а інший, що онлайн достатньо

"відкрив рахунок в приват 24 Для бізнесу (Для ФОП) повністю онлайн за 1 день. Виглядало дуже круто по сучасному майже як у монобанку) але з відділення (відділення "Столичне № 11", м.Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 13) написали що потрібно підписати заяву і передати в архів. Трохи смішно, але в онлайн підтримці сказали що цього робити не потрібно. І повідомлення можна ігнорувати. Виходить права рука не знає що робить ліва", - пише клієнт.

У банку відреагували на повідомлення і уточнили, що детальніше розберуться в разі клієнта. При цьому роз'яснили, що на даний момент очікують результати інкасації.

Раніше ми повідомляли, "ПриватБанк" закрів доступ до карт, клієнти обурюються.

Як повідомляв "Знай.uа", виверти банків на кредитах викрили, як не потрапити на гігантські відсотки.

Також "Знай.uа" писав, що ПриватБанк закриває відділення по всій Україні.