В останні кілька місяців почастішали випадки скарг клієнтів на сервіс одного з найбільших державних українських банків "ПриватБанк". Виявилося, що менеджери банку можуть дозволити собі хамське ставлення до клієнтів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБільш того, співробітники банку відмовляють у наданні інформації щодо важливих послуг платіжних терміналів, а також навішують "платні послуги" з обміну грошей.
Про це стало відомо завдяки новій публікації незадоволеного клієнта на порталі Minfin в розділі для петицій.
"У відділенні менеджерам начхати на клієнта, не по терміналу не підкажуть нічого. Хотів поміняти гроші в касі сказали послуга платна, як хотів дістати телефон що б зняти весь цей процес так менеджери заволали, що ми міняємо гроші тільки у кого карта ПриватБанку. Тобто за фактом банк порушує статтю 13 Закону Про захист прав споживача, а конкретно нав'язування непотрібних послуг банком.
Сьогодні стався інцидент з вашим інкасатором за адресою м. Дніпро моніторна 1а 30 Квітня 13-00. Я здавав виручку в терміналі набирав реквізити, прийшов інкасатор не здрасті, не до побачення закрив програму і сказав мені треба зробити інкасацію. Це взагалі що за ноу-хау?
На зауваження інкасатор відреагував неадекватно і висловлюючись нецензурною лексикою. Вимагаю "ПриватБанк" розглянути скаргу в достроковому порядку!", - пише незадоволений клієнт.
Також важливо зазначити, що на таке звинувачення представники банку просто написали наступне: "Добрий день! Вже займаємося вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам".
Раніше повідомляли, у Києві хитра манікюрниця в костюмі смерті обчищала квартири клієнток - "Це геніально!".
Як повідомляв Знай.uа, українець заявив, що "ПриватБанк" забороняє йому витрачати гроші: "Що мені робити? Як працювати?".
Знай.uа писав, курс валют на великодні вихідні в Україні поліпшить стан гривні.