В останні кілька місяців почастішали випадки скарг клієнтів на сервіс одного з найбільших державних українських банків "ПриватБанк". Виявилося, що менеджери банку можуть дозволити собі хамське ставлення до клієнтів.

Більш того, співробітники банку відмовляють у наданні інформації щодо важливих послуг платіжних терміналів, а також навішують "платні послуги" з обміну грошей.

Про це стало відомо завдяки новій публікації незадоволеного клієнта на порталі Minfin в розділі для петицій.

Приватбанк, скріншот з відео
Приватбанк, скріншот з відео

"У відділенні менеджерам начхати на клієнта, не по терміналу не підкажуть нічого. Хотів поміняти гроші в касі сказали послуга платна, як хотів дістати телефон що б зняти весь цей процес так менеджери заволали, що ми міняємо гроші тільки у кого карта ПриватБанку. Тобто за фактом банк порушує статтю 13 Закону Про захист прав споживача, а конкретно нав'язування непотрібних послуг банком.

Популярні новини зараз
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Сьогодні стався інцидент з вашим інкасатором за адресою м. Дніпро моніторна 1а 30 Квітня 13-00. Я здавав виручку в терміналі набирав реквізити, прийшов інкасатор не здрасті, не до побачення закрив програму і сказав мені треба зробити інкасацію. Це взагалі що за ноу-хау?

На зауваження інкасатор відреагував неадекватно і висловлюючись нецензурною лексикою. Вимагаю "ПриватБанк" розглянути скаргу в достроковому порядку!", - пише незадоволений клієнт.

Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеного клієнта "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Також важливо зазначити, що на таке звинувачення представники банку просто написали наступне: "Добрий день! Вже займаємося вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам".

Раніше повідомляли, у Києві хитра манікюрниця в костюмі смерті обчищала квартири клієнток - "Це геніально!".

Як повідомляв Знай.uа, українець заявив, що "ПриватБанк" забороняє йому витрачати гроші: "Що мені робити? Як працювати?".

Знай.uа писав, курс валют на великодні вихідні в Україні поліпшить стан гривні.