В останні кілька місяців почастішали скарги на сервіс одного з найбільших українських операторів поштового зв'язку, компанію "Нова пошта". Виявляється, люди скаржаться на те, що шахраї використовують уразливості в послугах компанії і наживаються на довірливих громадянах.

Саме тому офіційні представники компанії склали список важливих правил, які слід виконувати кожному клієнту компанії. Про це стало відомо завдяки повідомленню порталу GSMinfo.

Нова пошта, скріншот: YouTube
Нова пошта, скріншот: YouTube

В першу чергу не потрібно відкривати листи, які прийшли вам на електронну пошту нібито від імені компанії. Згідно із заявами прес-центру "Нової Пошти", компанія ніколи не розсилає листи на адресу своїх клієнтів, тому не потрібно побоюватися, що ви щось пропустите, якщо не відкриєте повідомлення від сервісу.

Але подібні меседжі останнім часом приходять українцям досить часто, ось тільки "Нова Пошта" до цього не причетна. Так діють шахраї, які надсилають фішингові листи, в темі яких часто вказується розіграш призів від пошти або акційні пропозиції. Якщо ви відкриєте цей лист, то, напевно, побачите "солодкі" пропозиції, які обіцяють шалені виграші і подарунки.

Популярні новини зараз
Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня "Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток ДПС вже готова списати ваші гроші: кому готуватись до примусового стягнення З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію
Показати ще

У більшості випадків в цих повідомленнях міститься посилання на сайт, де нібито ці самі призи можна отримати. Однак насправді посилання фішингові, тобто при переході на них ваш комп'ютер або смартфон заражається вірусною програмою, яка краде особисті дані - паролі, адреси, телефони та іншу інформацію.

Нова Пошта, фото: скріншот з відео
Нова Пошта, фото: скріншот з відео

"Нова пошта" попереджає - якщо ви випадково перейшли за посиланням в подібному листі, то слід відразу ж виконати два кроки:

- змінити паролі на всіх фінансових інструментах, включаючи особисті кабінети в платіжних шлюзах і банківських додатках;

- повідомити своєму банку про те, що ваші картки може бути здійснена атака хакерів.

Пам'ятайте - не варто довіряти листам від незнайомих людей, переходити по посиланнях і давати якісь дані в надії отримати вигоду.

Раніше повідомляли, українка не може отримати від ПриватБанку свої ж гроші за невдалу операцію: "Чекайте 11 днів".

Як повідомляв Знай.uа, українців змушують переплачувати за повітря на Новій пошті: посилка в кілька разів менше за коробку.

Знай.uа писав, "Нова пошта" вирішила списувати гроші з карток українців: доберуться до будь-якого банку.