Українці все частіше скаржаться на обслуговування в Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки блокування карт, але і збої в роботі, а деякі і зовсім звинувачують фінустанову у зливі даних.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українці скаржаться на те, що в банку в односторонньому порядку обнуляє кредитний ліміт, а ще й зняли величезний відсоток. Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.
Клієнтка розповіла, як дізналася про те, що після 11 років користування картками банку фінустанова їй обнулило кредитний ліміт, хоча платежі завжди надходили вчасно.
" 11років користувалася послугами банку. Але в один прекрасний день без пояснення в односторонньому порядку обнулили кредитний ліміт, при тому що я платила вчасно по кредиту. Постійно користувалася кредитною карткою. Причину чому обнулили кредитний ліміт мені ніхто не пояснив (сказали не раціонально використовували картку", - пише дівчина.
При цьому клієнтка стверджує, що оплачувала комунальні послуги, оплачувала карткою в магазині, аптеці.
"Ніколи не затримувала платіж!!!). Отримую пенсію з банку, мій. виплати, зарплату. За один місяць я погасила 10 тис грн. Залишалося ще 22 тис. погасивши. В результаті з мене зняли 2011 грн Тільки відсотки (хоча повинні були зняти 3.4% на залишок суми по кредиту з 22тис виходить 748грн, а зняли 2011грн)", - пише дівчина.
У банку відповіли, що кредитний ліміт є змінною величиною на нього впливають сотні і навіть тисячі показників.
Раніше ми повідомляли, Українка в "ПриватБанку" втратила час і нерви, але документи не отримала.
Як повідомляв "Знай.uа", Монобанк блокує карти українців.
Також "Знай.uа" писав, що Українка звинуватила ПриватБанк у" зливі " даних.