Українці все частіше скаржаться на обслуговування як в Державному банку ПриватБанк, так і в Ощадбанк. Клієнти відзначають не тільки блокування карт, але і збої в роботі, а деякі і зовсім звинувачують фінустанову у відсутності коштів в касах
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українці скаржаться на те, що в банку протягом 6 годин не могли видати кошти з рахунку, хоча всі документи на отримання грошей були видані. Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.
Клієнтка розповіла, що вирішила отримати свою пенсію з рахунку у вигляді готівки. Так, вона переконана, що на рахунку гроші є, а також їй в отеделении тут же оформили і видали документи на отримання грошей. Однак своїх коштів так і не вдалося дочекатися, адже грошей у касі немає.
" 6 травня 2021 року, об 11 годині дня я звернулася до відділення «Ощадбанку» в м. Дніпро, вул. Європейська, буд.5 за отриманням своєї пенсії. Гроші є на рахунку, документи на отримання грошей мені оформили та видали на руки. Але в касі грошей мені не бачили, бо в касі грошей немає. Вісь вже на протязі шості годин грошей в касі не має. Що відбувається в "Ощадбанку"? Чому не на першу, не на десяту мою вимогу, порушуючи Цивільний Кодекс, мені не видають мої гроші? Прошу не розповідати мені про картки, тому що на мою заяву про видачу картки, на протязі восьми місяців "Ощадбанк" так і не зміг її бачити", - пише обурений клієнт.
У банку відповіли, що для того, щоб розібратися в ситуації, звернулися особисто.
Раніше ми повідомляли, Українка в "ПриватБанку" втратила час і нерви, але документи не отримала.
Як повідомляв "Знай.ua", Монобанк блокує карти українців.
Також "Знай.uа" писав, що Українка звинуватила ПриватБанк у" зливі " даних.