Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Однак зараз мова піде про"Ощадбанку". В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. І 7 травня 2021 року українка заявила, що "Ощадбанк" заарештував його рахунки на вимогу виконавця, і, як стверджує клієнт банку, за всіма рахунками був проставлений мінус.
"Хоча в постанові просто арешт не знятий. 30.04 зняли мені арешт так прояснили ситуацію. Станом на 07.05-банк так арешт і не зняв, хоча є постанова про зняття, та ще й нахабно далі знімає будь-які надходження на соціальну і зарплатну карту. Ви можете пояснити яке ви маєте право знімати кошти на які вже як тиждень знятий арешт?", - написав користувач у відгуку.
Далі вона зазначає, що у відділенні банку, також як і на гарячій лінії, тільки розводять руками і посилають її. Українка шокована в ході дій представників "Ощадбанку", бо у неї "вкрали" таким чином приблизно п'ять тисяч гривень. Користувачка попросила, щоб їй повернули ці гроші, які і не повинні були знімати, і заявила, що тепер переводиться в інший банк.
Жінка додала, що з нею ніхто з банку навіть не намагається зв'язатися.
"Просто банк ігнорує своїх клієнтів, краде гроші і заводить в мінуси!!! А особливо краде дитячі засоби!!!", - підсумувала вона.