Українці все частіше скаржаться на обслуговування як у Державному банку ПриватБанк. Клієнти відзначають не тільки блокування карт, але і збої в роботі, а деякі і зовсім звинувачують фінустанову у відсутності коштів в касах

Цього разу українці скаржаться на те, що з картки шахраї списали всі гроші. При цьому через місяць ніяких результатів немає.Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.

Клієнтка розповіла, що в один день з її карти списали всі гроші, а за фактом події сформували 3 заявки і досі не бачить, що заявки хтось розглядає.

" 15 квітня з моєї картки Приватбанку шахраї зняли всі гроші. За цим фактом того ж дня були сформовані 3 заявки на проведення претензійних робіт. 1489290, 1489291, 1489292, т. к. було списання коштів трьома транзакціями, в 15:30, 15:31, 15:33. 6 травня о 7: 42 заявки 1489290, 1489291 передані на розгляд в МПС за процедурою", - пише клієнтка.

Українка обурена, що третя заявка відкладена і її не обробляють.

Популярні новини зараз

22-річний патрульний переходив колії і потрапив під потяг, колеги у скорботі: "Служив з честю та гідністю"

Чоловік "видоїв" гроші з сім'ї коханої і підкинув їй вночі кобру в ліжко: укус і довічне

Олена Кравець з "Кварталу 95" за мить з тигриці з напівоголеними грудьми перетворилася на дитину: "Ах яка"

Новий штам коронавірусу "Омікрон" вже косить молодих: лікар розповів про перші симптоми - втома, прискорений пульс та температура

Показати ще

"Вже пройшов майже місяць з моменту інциденту (15 квітня), чому досі третя заявка № 1489292 не подана в МПС? Тут, на сайті, представник Приватбанку в особистих повідомленнях спробував переконати мене в тому, що все в порядку, статус заявки просто не оновився. У чаті Приватбанку мені відповіли "заявка в роботі", але не уточнили, в якій. Щоб отримати цей, нічого не прояснює відповідь, витратила на спілкування з менеджером чату 1 годину часу. Однак на гарячій лінії мені сказали, що так, дійсно, в МПС подали тільки 2 заявки з трьох: спочатку подаються більш пріоритетні заявки, і запропонували передзвонити через 2 тижні з того ж питання. Виходить, є гроші, які дуже хочеться повернути, а є, які не дуже?",- обурюється жінка.

У банку відповіли, що їм шкода, що клієнт звернувся за вирішенням питання публічно і запевнили, що ситуація в роботі у профільних фахівців.

Раніше ми повідомляли, Українка в "ПриватБанку" втратила час і нерви, але документи не отримала.

Як повідомляв "Знай.uа", Монобанк блокує карти українців.

Також "Знай.uа" писав, що Українка звинуватила ПриватБанк у" зливі " даних.