Клієнтці "Приватбанку" не затвердили кредитний ліміт для оплати частинами, який вона хотіла оформити, щоб зробити велику покупку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук клієнтка опублікувала на сайті Мінфін.
Як розповіла жінка, то вона зібралася купити собі щось з техніки і зацікавилася оплатою частинами, для оформлення такої послуги необхідно відкрити кредитний ліміт. При цьому банк відмовив клієнтці, аргументуючи це абсурдними поясненнями.
"Просто абсурдний банк! Кілька днів витратила на них! Запланувала покупку техніки і зацікавилася оплатою частинами, зручна пропозиція, у мене рахунки в банку як ФОП так і звичайні, користуюся регулярно. Для оформлення оплати частинами необхідно відкрити кредитний ліміт. І тут почався парадокс... мені банк відмовив у кредитному ліміті при цьому аргументуючи це цілковитими абсурдними поясненнями", - написано у відгуку.
Так, "ПриватБанк" зажадав довідку про доходи жінки як ФОП, якої, як виявилося, не існує. Українці сказали замість довідки оновити свої дані, що вона і зробила. Але і після цього справа не особливо зрушила з мертвої точки.
"Для кредитної лінії необхідно надати довідку про доходи, я звернулася на гарячу лінію, з уточненням, яку довідку я повинна надати як ФОП, який у них обслуговується, а мені кажуть-такої довідки не існує! Залишила скаргу, мені передзвонили і повідомили, що необхідно оновити свої дані. Я витратила час, пішла в банк, оновила дані, спеціально відкрила нову карту, мені співробітник КЦ повідомив, що я можу подати заявку повторно, що я і зробила, обіцяли зі мною зв'язатися, але другий день ні відповіді ні привіту", - обурюється клієнтка.
Як пояснила жінка, кредитний ліміт їй не дають ще з тієї причини, що вона колись вже мала дану послугу, але відключила через непотрібність. А тепер банк "образився і не дав" кредит повторно, при цьому пропонуючи все більше своїх послуг.
"Ще один шалено смішний момент. Мені не дають кредитний ліміт через те, що я його раніше відключила дану послугу і банк "образився" і не дає кредит повторно! Хоча роздають його на кожному розі! Ах так, мені говорили більше користуватися їхніми послугами. Дитячий садок просто! Краще вже закрити всі рахунки і карти і відкрити все в нормальному банку!",- йдеться у відгуку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Українець втратив доступ до рахунку в "ПриватБанк", приписали невідомий борг: "суму взяли з повітря..."
Як повідомляє портал «Знай.иа» Українка відмовилася від "ПриватБанку" і зіткнулася з блокуванням платежів: "не випадковість і не збій"
Також «Знай.иа " писав, що З картки "Приватбанку" шахраї вкрали всі гроші, з поверненням тягнуть: збиток клієнта майже $2 тисячі