В останні кілька місяців почастішали скарги клієнтів на сервіс одного з найбільших українських державних банків "ПриватБанк". Так, українка нещодавно виявила, що фінансова установа, без пояснення причин, вирішила відмовити у випуску нової карти, а у тієї, що на руках просто закінчився термін дії.

Цікаво, що клієнтці на гарячій лінії запропонували випустити "віртуальну" картку. Однак такий варіант клієнтці не підходить.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для петицій.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

"Отримала повідомлення, що закінчується термін дії розрахункової картки Приватбанку, що потрібно перевипустити нову. Пішла у відділення. Після процедури ідентифікації оператор мені повідомила, що прийшла відповідь "За рішенням банку, у подальшому картковому обслуговуванні даного клієнта відмовлено" - і все! Що, чому, в чому причина — ніхто пояснити не може.

Популярні новини зараз

В українських супермаркетах посеред зими з'явилася черешня - 1.5 тисячі за кілограм і вже гниє: "Виглядає на 9.99"

"Це Різдво потрясе світ": чоловік стверджує, що прийшов з 2485 року, і попередив людство

Григорій Решетник з дружиною показали своє щастя: "Слюні течуть, а ти..."

200 гривень за сало, і нова ціна на соняшникову олію: улюблені продукти українців знову б'ють антирекорди, в чому причина

Показати ще

Оператор на 3700 запропонував відкрити віртуальну карту — "все те ж саме, тільки без пластику". Але мені не потрібно "без пластику", я скрізь плачу карткою, майже не користуюся готівкою. І найбільше обурює, що абсолютно жодних очевидних причин для такої відмови немає. У мене не було жодних конфліктів з Приватом.

Я більше десяти років плачу іпотеку без прострочень, інших кредитів не маю. У мене золота карта. І я хочу продовжувати обслуговування в приваті. Або як мінімум, хочу дізнатися реальну причину відмови. А немає в кого! Сказати, що обурена - не сказати нічого! Сподіваюся, що цей відгук спонукає хоч когось із менеджерів банку вийти на зв'язок і відповісти на мої питання.", - розповіла українка.

Відгук незадоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin
Відгук незадоволеної клієнтки "ПриватБанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, ПриватБанк списав "зайві" гроші у клієнта і змусив носитися по кабінетах: "вкрай зневажливе ставлення".

Як повідомляв Знай.uа, ПриватБанк списав "зайві" гроші у клієнта і змусив носитися по кабінетах.

Знай.uа писав, "Знято на ігри...": після дзвінка "працівника" картка клієнта ПриватБанку спорожніла на 10 тисяч.