Все частіше українці почали скаржитися на роботу фінансових підприємств. Цього разу клієнт "Ощадбанку" розповів як у нього списали 2300 гривень з рахунку, про який він навіть нічого не знав.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного українця на порталі Minfin у розділі для петицій.

Автор повідомлення пише, що дізнався про існування цього рахунку абсолютно випадково, і там вже не було 2300 гривень. Він стверджує, що банк вкрав би більше, якби він вчасно не помітив.

Скарга клієнта Ощадбанку, фото: скріншот
Скарга клієнта Ощадбанку, фото: скріншот

"Я цей рахунок не відкривав, не знаю звідки він з'явився. банк сам відкрив рахунок перевів туди мої гроші, а потім за Не активність зняв майже все що там було. Я два рази відправляв лист на підтримку банку-відповіді немає. кол-центр не бачить цей рахунок і пропонує відправити лист на підтримку). залишав заявку на сайті щоб мені передзвонили-це теж не працює. абсолютно відсталий банк в якому нічого не працює, крім списування моїх грошей. соціальний банк тихо забрав у мене соціальні гроші)" - йдеться в повідомленні.

Популярні новини зараз
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Ухилянтам готують суворі обмеження: зроблять все, щоб йшли до ТЦК Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким
Показати ще

Йому вдалося все ж перевести залишок грошей з рахунку, але, тільки через касу банку, так як в мобільному додатку цього зробити неможливо. Для того, щоб отримати дублікат договору, або ж виписку цього рахунку, потрібно написати на папері заяву на ім'я завідуючої, після чого прийти в будній день. При цьому співробітник банку зазначив, що гроші повернуті не будуть.

Ощадбанк / скріншот з відео
Ощадбанк / скріншот з відео

"Доброго дня! Банк не відкриває нові рахунки за власною ініціативою. Для того, щоб уникнути списання комісії за обслуговування неактивного рахунку, достатньо хоча б один раз протягом року провести будь - яку операцію переказу, оплати або поповнення" - ось така відповідь прийшла Клієнту в коментарях під цією скаргою.

Раніше повідомляли, молодій мамі в "ПриватБанку" відмовили видати соціальну карту на дитину: "де шукати допомоги?".

Як повідомляв Знай.uа, клієнт Vodafone залишився без Інтернету при списаннях 225 грн за 40 гб: "користуюся тиждень…".

Знай.uа писав, з карт " Приватбанку "пропадають гроші, українці втрачають сотні гривень за лічені хвилини:" списав незаконно...".