Після яскравої реклами про те, що у Vodafone "найшвидший мобільний інтернет в країні" абоненти вирішили розповісти, як насправді йдуть справи з послугами мобільного оператора.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, незадоволений rористувач заявив, що йому вже кілька місяців поспіль не можуть нарахувати пакет послуг. Однак, за його словами, він постійно поповнює рахунок.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного абонента Vodafone на порталі otzyvua.
"Вже котрий місяць поспіль автоматично не продовжують пакет на місяць, а знімають 7 грн. в день. Мій пакет коштує 120,00 грн, коли приходить СМС про попередження, що буде продовжуватися пакет, я завжди поповнюю рахунок. У мене на рахунку було 125 грн, сьогодні вранці пакет на місяць не було підключено, а підключили пакет в день. Звичайно, на рахунку залишилося 118 грн, і на акцію грошей недостатньо. Ви для чого це робите, щоб знову і знову люди поповнювали рахунок?", - запитує незадоволений абонент.
Також варто нагадати нашим читачам, що буквально днями клієнтка цього ж оператора вирішила висловити всі свої претензії, яких у неї накопичилося чимало. Перше на що поскаржилася клієнтка став - Call-центр і повна некомпетентність співробітників.
Раніше повідомляли, клієнт Vodafone залишився без Інтернету при списаннях 225 грн за 40 гб: "Користуюся тиждень…".
Як повідомляв Знай.uа, абоненти просять створити єдину мобільну базу: боротьба з шахраями і безпека.
Знай.uа писав, українці скаржаться на пропажу грошей по рахунку Vodafone: списали 90 гривень за 7 днів, операторам не додзвонитися.