Клієнт державного ПриватБанку розповів, як його рахунок на 600 тисяч гривень заблокували без попередження. Також фінансова установа вирішила розірвати співпрацю з бізнесменом, який платив податки і приносив дохід банку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук з'явився на сайті
За словами Георгія, 11 травня в додатку "Приват24" він виявив, що його картка, на якій було 600 тисяч гривень заблоковано, а в підтримці написали: "Протягом 7 робочих днів вам повідомлять причину".
"Добре що я vip-клієнт і мій персональний банкір Юлія з відділення на вулиці Вишгородська 45 продемонструвала, що в приваті все-таки є супер-компетентні люди! Принаймні з її допомогою я з'ясував що заблокував мене фін моніторинг, що мовляв щось їм незрозуміло за моїми операціями (хоча мої операції щороку однакові і за обсягами і за характером).
Я приїхав особисто до Юлії і написав пояснення, подав всі документи які вона попросила. Але це не допомогло! Отже – банк вирішив розірвати відносини зі мною, оформив заяву і запросив переклад на рахунок в іншому банку на їх вимогу.
Я уважно вивчив ситуацію і розумію що банк діє в рамках закону з протидії фінансуванню тероризму і легалізації чорних грошей. І що офіційно немає сенсу з приватом боротися! Але тим не менш, можна ж розробити механізм більш людяний! Виходить, будь-який бізнесмен, який платить податки і підтримує нашу багатостраждальну економіку, користуючись послугами найбільшого банку України в будь-який момент може опинитися без грошей, без карт, без рахунків тільки тому, що співробітникам фінустанови "здалося" щось!" - йдеться у відгуку клієнта.
Нагадаємо, клієнт "Приватбанку" після 15 років співпраці втратив усе.
Як повідомляв портал Знай.uа, українка звинуватила ПриватБанк у списанні коштів.
Також портал Знай.uа писав, що Ощадбанк через півтора місяці заблокував рахунки ветерана АТО.