Українці продовжують скаржитися на сервіс одного з найвідоміших державних банків "ПриватБанк". Цього разу клієнт поскаржився, що банк ігнорує Закон Про захист персональних даних.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.
За словами чоловіка, він був одним з перших клієнтів ПриватБанку, і коли він підписував договір, то ніяких анкет ще не було. У 2010 році клієнт закрив всі рахунки і отримав довідку, що немає заборгованості.
Після чоловік захотів, щоб ПриватБанк видалив його персональні дані з бази, але йому відмовили аргументувавши тим, що він на 50 років дав згоду на обробку даних.
"Банк просто відмовляється дотримуватися Законів України.Я один з перших ваших клієнтів коли підписував договір з вашим банком ніяких анкет ще не було... навіть смс на номер телефону не потрібно було отримувати... Приблизно в 2010році закрив весь пластик... отримав довідку що немає заборгованості... сумлінно виконував всі Ваші договори... хотів щоб видалили мої персональні дані тоді мені банк відмовив сказав що я на 50 років дав згоду на обробку даних (я можу помилятися... вже не пам'ятаю)...", - написано у відгуку.
У лютому цього року клієнт написав заяву на головний офіс з проханням видалити його дані і знову отримав відмову. Як пояснили в банку, видалити персональні дані вони не можуть через закон тероризмі і масову зброю. Зараз же українець чекає офіційної відповіді від НБУ, а далі буде надходити по ситуації.
При цьому він навіть не знає, чи є клієнтом ПриватБанку на сьогоднішній день, адже йому і на це не можуть дати відповідь
"Пишу заяву на головний офіс в Дніпрі на видалення персональних даних (які належать мені...я у Вашого банку це право забрав)... прийшов офіційний лист що вони не можуть видалити мої дані прикриваючись законом про тероризм і масову зброю і відмиванням коштів...хочу нагадати що я не терорист і не відмиваю кошти на відміну від вашого банку... до вас 1000 позовів...не робіть так щоб ще був позов від мене... зараз чекаю відповідь з НБУ... далі буде видно... хочу ще нагадати, що поріг вашого банку не переступав років 10... Приват24 некористувався... ділових відносин ніяких немає і не хочу мати... хотів додати що хотів би вирішувати спір з вашим банком цивілізовано...до речі Ви тупо не відповідаєте, чи є Я клієнтом ПриватБанку на сьогодні…", - написав клієнт.
Ще один незадоволений відгук щодо роботи Приватбанку залишив клієнт, який не отримав грошовий переказ по системі Swift з ізраїльського банку, хоча пройшло вже майже 2 тижні.
"12 травня о 13:30 з ізраїльського банку був відправлений Swift — переказ на рахунок ФОП В ПриватБанк, переказ досі не зарахований на рахунок, ніякої інформації про те де знаходяться кошти банк не надав досі!", - написав незадоволений клієнт.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше "ПриватБанк" запідозрили в прихованих платежах, 900 грн пішли в нікуди - " вас попереджали"
Як повідомляє портал «Знай.иа» "Одна зграя": клієнтка "Приватбанку" чотири рази заплатила за неіснуючий товар-ніхто не питав
Також «Знай.иа " писав, що ПриватБанк заблокував рахунок бізнесмена, позбавивши його всього: втратив 600 тисяч на рівному місці