За останні кілька тижнів в мережі почало з'являтися дуже багато гнівних відгуків громадян про сервіс одного з найбільших державних банків країни "Ощадбанк". Люди незадоволені тим, як у відділеннях поводять себе співробітники банку, тим, як встановлюються розміри кредитних лімітів і навіть звинувачують фінустанову в тому, що вона працює в змові з шахраями.

Цього разу один український пенсіонер заявив, що на його картку для виплат встановили комісію, але його про це попереджати не стали.

Про це стало відомо завдяки новому зверненню клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Ощадбанк, скріншот: YouTube
Ощадбанк, скріншот: YouTube

"При отриманні нової пенсійної картки отримав ще й додаткову картку. На момент отримання карток ніякої плати за обслуговування не було. Це було більше року тому. Вчора 29.05.21 отримав СМС, що у вас стягнуто "літню комісію за користування карткою 200 грн", на картці став від'ємний баланс (картки дебетові).

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

Від оператора колл-центру через купу часу отримав інформацію, що Умови договору обслуговування змінені з 01.07.20. Питання: "у банку був рік повідомити мені, що плата зросла в 200 разів. Ні поштою, ні ощад24, ні СМС це не було зроблено". Цікаво навіть дізнатися, скільком людям було так "вручено" карту, скільки прибутку за один день отримано. І то не сходяться дати: комісія знята 29.05.21, а тариф змінено 01.07.20. Десь рік обслуговування? Тариф вступив в дію заднім числом?

Закрити картку по телефону не можна, в ощад24 - теж. Потрібно йти у відділення, де вона відкривалася. Ще класно від Ощадбанку: щоб отримати картку в іншому відділенні, а не в тому де відкривалася карта-потрібно заплатити гроші (може її на таксі везуть)? Це був їхній крок, щоб я змінив банк.", - пише українець.

Відгук клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, в Україні зросла середня зарплата: у Держстаті назвали "найбагатші" і "найбідніші" області.

Як повідомляв Знай.uа, "Ощадбанк" запідозрили в махінаціях з заарештованими коштами Українців - "Або все, або нічого".

Знай.uа писав, Українка з карткою Ощадбанку разом із зарплатою отримала "секретний" кредит: "Щоразу знімала частину...".