Українці продовжили скаржитися на один з найбільших державних банків країни - ПриватБанк. Нове звернення вже з'явилося в мережі.

Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.

"Забирають гроші собі" - з гучного заголовка почав клієнт даного банку. Він розповів, що ПриватБанк без будь-якого попередження забрав гроші з Бонус+, при цьому, у клієнта там була немаленька сума грошей.

Скарга клієнта ПриватБанку, фото: скріншот
Скарга клієнта ПриватБанку, фото: скріншот

Як тільки він помітив пропажу, відразу ж звернувся до співробітників в чат, і почав питати, чи не хочуть вони повернути їх на місце, так як подібним чином з клієнтами надходити не можна.

Популярні новини зараз
Українці не можуть оплатити комуналку в Ощад 24/7, паніка захлинула: "Доведеться переводити пенсійні виплати" Працюючим пенсіонерам перерахують виплати: коли чекати на підвищення у 2023 році Макс Чмерковський розповів, як його змусили зробити найбільшу помилку в житті: "Я не люблю про це говорити" Не пропустіть шанс зробити запаси: названо фрукт, ціна на який впаде вже скоро
Показати ще

В результаті, як розповів клієнт фінансової установи у своїй скарзі, його ввічливо послали, і дали зрозуміти, що ніхто повертати їх не буде.

ПриватБанк, скріншот: Youtube
ПриватБанк, скріншот: Youtube

"Не раджу тримати більше 100 гр в цьому банку. А краще взагалі не тримати або знімати миттєво" - сказано у відгуку.

Практично відразу прийшла відповідь Банку на цю ситуацію. У коментарях вони запропонували перейти в особисті повідомлення, щоб більш детально розібратися в даній ситуації.

Скарга клієнта ПриватБанку, фото: скріншот
Скарга клієнта ПриватБанку, фото: скріншот

Як саме розв'язалася ситуація - не повідомляється. Також невідомо, чи продовжив клієнт користуватися послугами даної фінансової установи.

У коментарях лише чоловік ще раз зазначив, що рахунок закрили, а гроші забрали без будь-яких роз'яснень.

Нагадаємо, раніше "ПриватБанк" запідозрили в прихованих платежах, 900 грн пішли в нікуди - " вас попереджали"

Як повідомляє портал "Знай.uа" "Одна зграя": клієнтка "Приватбанку" чотири рази заплатила за неіснуючий товар-ніхто не питав

Також "Знай.uа" писав, що ПриватБанк заблокував рахунок бізнесмена, позбавивши його всього: втратив 600 тисяч на рівному місці