Українці все частіше скаржаться на обслуговування популярних серед населення банків. Так, цього разу під "приціл" потрапив OTP Bank. Так, клієнт поскаржився, що з його карти стали знімати гроші, хоча згоди на подібні операції він не давав.

Відповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.

За його словами, банк нав'язав йому договір страхування, хоча ніякої згоди він не давав. І тепер щомісяця з його картки списують 15 гривень. Хоча OTP Bank ніякого договору клієнту не надав, і тим більше чоловік нічого не підписував.

"На зарплатну картку банк нав'язав договір страхування.
Згоду я не давав, але банк це не зупинило.
І автоматично забирає з картки щомісяця за цим договором 15 грн.
Самого договору банк не надав, тим більше, я його не підписував.
Які послуги він дає за цим Договором-ніхто не знає.
Цього місяця банк двічі зняв по 15 грн (04.06.2021 і 08.06.2021).
Ніколи не раджу мати справу з цим банком.
Номер договору, який банк мені нав'язав без моєї згоди:
06/20/2/009/980/91209898/19/0",- написано у відгуку.

Популярні новини зараз
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Ощадбанк схилив літню українку взяти кредит, знімають по 40 грн з мізерної пенсії: "Я не одна така". Українка поскаржилася на непрофесійну роботу "Ощадбанку", який вимагає сплатити борг за обслуговування неіснуючого кредиту.

Як повідомляє портал «Знай.иа» Українець поскаржився на" злив "особистих даних у Приватбанку:"дуже жорстко паляться". "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.

Також «Знай.иа " писав, що Клієнт Monobank поскаржився на пропажу 15 тисяч з карти: "ні крайніх, ні винних". Клієнт не знає, як отримати свої гроші назад