Українці все частіше скаржаться на обслуговування популярних серед населення банків. Так, цього разу під "приціл" потрапив OTP Bank. Так, клієнт поскаржився, що з його карти стали знімати гроші, хоча згоди на подібні операції він не давав.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук клієнт опублікував на сайті Мінфін.
За його словами, банк нав'язав йому договір страхування, хоча ніякої згоди він не давав. І тепер щомісяця з його картки списують 15 гривень. Хоча OTP Bank ніякого договору клієнту не надав, і тим більше чоловік нічого не підписував.
"На зарплатну картку банк нав'язав договір страхування.
Згоду я не давав, але банк це не зупинило.
І автоматично забирає з картки щомісяця за цим договором 15 грн.
Самого договору банк не надав, тим більше, я його не підписував.
Які послуги він дає за цим Договором-ніхто не знає.
Цього місяця банк двічі зняв по 15 грн (04.06.2021 і 08.06.2021).
Ніколи не раджу мати справу з цим банком.
Номер договору, який банк мені нав'язав без моєї згоди:
06/20/2/009/980/91209898/19/0",- написано у відгуку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше Ощадбанк схилив літню українку взяти кредит, знімають по 40 грн з мізерної пенсії: "Я не одна така". Українка поскаржилася на непрофесійну роботу "Ощадбанку", який вимагає сплатити борг за обслуговування неіснуючого кредиту.
Як повідомляє портал «Знай.иа» Українець поскаржився на" злив "особистих даних у Приватбанку:"дуже жорстко паляться". "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Також «Знай.иа " писав, що Клієнт Monobank поскаржився на пропажу 15 тисяч з карти: "ні крайніх, ні винних". Клієнт не знає, як отримати свої гроші назад