В останні кілька місяців українці, які є клієнтами "Ощадбанку", стали все частіше скаржитися на сервіс фінансової установи. Цього разу незадоволений клієнт вирішив розповісти, як клієнти бачать "невиправдані" страховки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"7 червня 2021 року пішов відкривати карту "Моя карта". У відділенні на Малишка Андрія, 39 чорнявий "шахрай" зажадав 150 грн за страховку картки. Сказав що відмовитися не можна. Навіщо мені потрібна їх страховка, якщо в Україні все це марно. Пішов у відділення на Андрія Малишка 15/1. Там оформили карту без лівих 150 гривень. Йдучи додому я закинув туди 50 грн.
Прийшов додому і хотів через додаток зайти на карту і глянути що і як. Але додаток глючний, робився неосвіченими людьми. Нічого там не знайшовши, зайшов на сайт. І при реєстрації карти почалися сюрпризи. Код підтвердження не приходив. Довелося дзвонити на гарячу лінію близько 12 разів. Потім мені сказали, що мені зателефонують і продиктують код. Так і ніхто не дзвонив. Думаю - якщо відразу геморой почався, то що буде далі. І пішов закривати цю горе карту.
Знявши свої бабки, я прийшов в горі банк. Але і там сюрприз. Карту так і не закрили. Бо там було 3 гривні. Їх не зняли в касі, так як комісія ще 5 грн. А якщо на карті є хоч пару гривень, то її не закриють. Я принципово не заплатив 5 гривень. Я не олень. Навіть при закритті карти, хотіли обдурити. Я просто її заблокував і викинув у сміття. Працівників нормальних нема. Одні стажери і ледве дихаючі бабусі. Не влазьте в це болото люди!!! Професіоналів там немає.", - пише незадоволений клієнт "Ощадбанку".
Важливо також зазначити той факт, що представники "Ощадбанку" написали свою відповідь: "Про процедуру реєстрації в Ощад 24/7, вхідний дзвінок з одноразовим паролем генерується автоматично на ваш фінансовий номер телефону, відразу після введення даних карти. Якщо виникають складнощі - ми завжди раді допомогти".
Раніше повідомляли, "Монобанк" змусив клієнта милуватися на сумного кота - "4-а доба…".
Як повідомляв Знай.uа, "ПриватБанк" програв клієнту апеляцію у справі про кредит: "Чекайте три роки".
Знай.uа писав, "Ощадбанк" вивернув з Клієнта "штраф" за вчасно погашений кредит: "логіки нуль".