Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Після зазначення реквізитів було чітко і ясно написано - переказ не більше 149999 грн. - думаю - ок, підходить. Далі термінал почав приймати мої грошові знаки без будь-яких проблем і підказок і / або повідомлень. Після внесення всієї суми (не більше 70 000 грн) Я побачив повідомлення про те, що сталася помилка, зверніться в банк для повернення коштів", — розповів він.
"Чому термінал не видав жодного попередження про те, що сума не може перевищувати 4999 грн. Якби ваша операція з повернення зайняла до 14 днів, ви б мені сплатили відсотки? Я не хотів, що б в русі по рахунку у мене була видна дана операція, тепер її бачать родичі і задають зайві питання", - розповів він.
У Приватбанку принесли вибачення за незручності. При цьому зазначили, що в банку постійно проводять модернізацію та обслуговування обладнання, щоб уникнути подібних ситуацій.
"Для здійснення повернення нам необхідно переконатися, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення здійснюється на вашу картку в банку. Інформація про рух коштів є банківською таємницею і не доступна третім особам", - розповіли в банку.
Раніше повідомляли, Українка поскаржилася на ПриватБанк після нещадної афери: "винен шарашкіним конторам гроші".
Як повідомляв Знай.ua , клієнтка Приватбанку розповіла про обман з чеками: "хто в цьому винен?".
Знай.ua писав, у клієнтки "Ощадбанку" взяли гроші за неіснуючу страховку: "стрес і зіпсований настрій".