Українець розповів, як хотів поповнити карту Монобанку через термінал ПриватБанку. Йому потрібно було поповнити карту на 60 000 гривень, але під час цього термінал вибив помилку.
Про це він написав на сайті Мінфіну.
Чоловік авторизувався в терміналі за допомогою картки для виплат від ПриватБанку, після чого вказав суму на яку потрібно поповнити картку. Варто відзначити, що термінал не вказав, що переказ на карту іншого банку можливий в сумі не більше 4999 грн.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube
"ПриватБанк", скріншот: YouTube

"Після зазначення реквізитів було чітко і ясно написано - переказ не більше 149999 грн. - думаю - ок, підходить. Далі термінал почав приймати мої грошові знаки без будь-яких проблем і підказок і / або повідомлень. Після внесення всієї суми (не більше 70 000 грн) Я побачив повідомлення про те, що сталася помилка, зверніться в банк для повернення коштів", — розповів він.

Після цього українець зателефонував на гарячу лінію банку, де йому повідомили, що заявка на повернення грошей буде розглянута протягом 24 годин, а в деяких випадках до 14 днів. Чоловік зазначив, що гроші на карту йому зарахували досить швидко протягом години, однак у нього залишилося кілька питань до банку.

Скріншот скарги
Скріншот скарги


"Чому термінал не видав жодного попередження про те, що сума не може перевищувати 4999 грн. Якби ваша операція з повернення зайняла до 14 днів, ви б мені сплатили відсотки? Я не хотів, що б в русі по рахунку у мене була видна дана операція, тепер її бачать родичі і задають зайві питання", - розповів він.


У Приватбанку принесли вибачення за незручності. При цьому зазначили, що в банку постійно проводять модернізацію та обслуговування обладнання, щоб уникнути подібних ситуацій.

"Для здійснення повернення нам необхідно переконатися, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення здійснюється на вашу картку в банку. Інформація про рух коштів є банківською таємницею і не доступна третім особам", - розповіли в банку.

Популярні новини зараз
Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Відповідь банку
Відповідь банку

Раніше повідомляли, Українка поскаржилася на ПриватБанк після нещадної афери: "винен шарашкіним конторам гроші".

Як повідомляв Знай.ua , клієнтка Приватбанку розповіла про обман з чеками: "хто в цьому винен?".

Знай.ua писав, у клієнтки "Ощадбанку" взяли гроші за неіснуючу страховку: "стрес і зіпсований настрій".