Українці скаржаться на сервіс одного з найбільших державних банків країни "ПриватБанк". Цього разу мова піде про кредитні ліміти. Так, звичайно, кредитна карта - іноді, справжній порятунок, особливо в таких тривожних реаліях 2021 року. Однак, іноді, це буває ще й дуже сумно.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБанк може прийняти рішення видати кредитну карту, але ліміту там просто не виявиться, або навпаки постійно підвищувати ставки. У таку ситуацію потрапила українка, про що і вирішила написати відразу на відомий портал для відгуків, де закликала "поважати себе і зберігати спокій".
Про це стало відомо завдяки новому зверненню клієнтки "Приватбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Вдруге починаю користуватися послугами даного банку і одне розчарування. Мені потрібна була карта для оплат в інтернеті, плюс здався зручним додаток "приват24" з різними сервісами.
Коли оформляла карту мені встановили кредитний ліміт (який я не просила). Картою активно користувалася практично щодня, за місяць по карті пройшла сума в кілька разів більше встановленого ліміту. Вчора прийшла смс-ка що переглянули кредитний ліміт і встановили "0".
Питається навіщо ви встановлюєте ліміти які вас не просили, потім коли клієнт починає користуватися наданою "послугою" ви "переглядаєте" ліміт (хоча у мене за цей місяць нічого не змінилося, в моїй кредитній історії теж) і тепер я вийшла "боржником".
Нікому не раджу зв'язуватися з даними банком, так як вони швидше вам і зіпсують вашу кредитну історію та й просто якщо ви цінуєте свій спокій і поважаєте себе.", - пише клієнтка фінустанови.
Раніше повідомляли, українець взяв кредит у ПриватБанку і залишився "голим": "Погрожували і ображали".
Як повідомляв Знай.uа, українець поповнив карту в терміналі Приватбанку і отримав помилку: "Не видав жодного попередження".
Знай.uа писав, українець з карткою "ПриватБанк" отримав десятикратне обмеження рахунку: "Змушують себе душити...".