Останнім часом українці стали частіше скаржитися на сервіс однієї з найвідоміших в країні служб доставки - компанії "Нова пошта". Справа в тому, що днями українцю в одному з населених пунктів довелося кілька діб чекати поки з відділення йому віддадуть посилку, а також довелося вислуховувати "брехню" співробітника компанії.

Клієнт навіть заявив, що "Новій пошті" до доставки майбутнього, як до краю Всесвіту.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Нової пошти" на порталі для відгуків Otzovik.

"Нова Пошта", фото: Знай.uа
"Нова Пошта", фото: Знай.uа

"Опишу ситуацію. Зробив замовлення в трьох магазинах, але з одного з них мені потрібно було терміново і я, так як живу в селі в якому немає відділення, але є пункт зробив замовлення з доставкою кур'єром. Різниця в тому, що кур'єр привозить посилки до закриття пункту і доводиться забирати на наступний день. Так от через терміновість я замовив адресну доставку. По відстеженню посилку привезли в Василівку 6 числа.

Популярні новини зараз
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Зазвичай в цей же день їх і розвозить кур'єр. На моє здивування її мені не привезли. 7 числа я поїхав на пункт і забрав ті 2 не термінові посилки з пункту Нової Пошти. І на ще більше здивування в цей день кур'єр привозить посилки на відділення, але адресної знову немає! Починаю на нервах просто вибухати)) дзвоню у техслужбу. Перший дзвінок і оператор після з'ясування сказав що відділення у Василівці не працювало зовсім в цей день. (Дуже дивно).

Послав людину, яка була поруч з пунктом для уточнення, чи були посилки сьогодні чи ні. Відповідь - Так! Кур'єр привіз посилки на пункт. Дзвоню оператору тех службу. І він мені видає що в 18:15 останній раз, на відділення у Василівці була просканована моя посилка, що говорить про те що перший оператор після з'ясування обставин, тупо мені збрехав!

Сьогодні 8 число і до сих пір я не отримав своє замовлення. Без мату важко описати як це можна назвати, але не сервіс це 1000% балаган, збіговисько. Але точно не сервіс! Як тільки буде можливість відмовитися від їхніх послуг я неодмінно це зроблю, так само як і всі з ким спілкуюся. Ніхто не в захваті від цієї контори", — пише незадоволений клієнт.

Відгук клієнта "Нової пошти", скріншот: otzovik
Відгук клієнта "Нової пошти", скріншот: otzovik

Раніше повідомляли, українець показав, як Нова пошта виманює гроші: "Щоб здерти додатково".

Як повідомляв Знай.uа, Нова пошта "потрапила" на штраф у 325 мільйонів через скаргу клієнта: "Йдемо до суду".

Знай.uа писав, Укрпошта доставила клієнту розбиту посилку, не звернувши уваги на коробку: "Безсовісне ставлення".