"Нова пошта" останнім часом дуже часто з'являється в безлічі негативних відгуків українців в різних соціальних мережах, включаючи Facebook, Instagram, Twitter.
Зараз один з користувачів написав цілу публікацію з безліччю фотографією і неприємною історією, що склалася після взаємодії з НП. Так, 28 червня 2021 року, чоловік замовив кур'єрську доставку і особисто упакував більше триста моделей різних літаків, щоб вони були привезені йому без будь-яких пошкоджень, максимально надійно.
Подібні дії українець здійснює вже близько двох з половиною років, але раніше робив це в менших масштабах. І практично ніколи відправляються моделі не піддавалися пошкоджень, тільки в рідкісних, але поправних випадках. А зараз, коли замовляв вивезення посилки з вказаної адреси, зазначив, що вантаж крихкий, тому потрібно наклеїти стікери з келихом. Це ж чоловік двічі повторив кур'єру, який згодом заявив, що все буде зроблено в кращому вигляді.
[quote author=""]"Коли посилка прийшла клієнту, виявилося, що ні на одній коробці (а їх 62) немає стікерів "крихке". Везли як попало, в результаті всі літаки розбилися! Їх загальна вартість 2800 у.е
Консультанти з компанії суперечать собі ж, не знають нічого про процедуру написання претензій і замовленні повернення. Лише з третього разу він зумів отримати компетентну інформацію і тепер не хоче взагалі зв'язуватися з НП.
"Давид, Доброго ранку! Сьогодні з Вами зв'язалися наші колеги і домовилися про компенсацію за пошкоджений товар, анулювання вартості доставки і повернення за наш рахунок. Ми навіть не можемо уявити як засмутилися ви і одержувач, коли побачили моделі в такому стані 🙁 щоб хоч трохи підняти Вам і одержувачу настрій хочемо відправити подарунки від компанії. Можемо це зробити?", - пише представник служби підтримки "Нової Пошти" в коментарях.