За останні кілька місяців українці стали все частіше і частіше скаржитися на сервіс одного з найбільших державних банків країни. Ситуації бувають різні - від хамства персоналу до затримки соціальних виплат. Прості громадяни не розуміють, чому неможливо точно в строк отримати свої законні гроші, навіть після того, як фінустанова знімає комісії.

Так, клієнт банку Сергій поскаржився, що не може отримати свої гроші за безготівковою монетизацією пільг. Чоловік вже не один місяць не бачить грошей. Більш того, в банку заявили, що його картку заблоковано.

Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Ощадбанк, фото: Знай.uа
Ощадбанк, фото: Знай.uа

"Безготівкова монетизація пільг: на кінець опалювального періоду (Травень 2021) було сформовано залишок моїх коштів (кошти які були мною сплачено за комун. послуги в повному обсязі) близько 5.9 тисяч грн. Обіцяли після перерахунку перевести на картку для соц. виплат до кінця червня. 30 червня працівниця банку повідомила, що надійшла вказівка від керівництва банку повідомляти таким як я, що "на даний момент коштів немає, буде перераховано до 10 липня".

Популярні новини зараз
Хоч-не хоч, а в ТЦК йти все одно доведеться: українцям не залишили альтернативи ТЦК збирає досьє на кожного: які дані вашої біографії знатимуть обов’язково Нова схема крадіжки - у небезпеці кожен, хто має карту: українцям розповіли, як не втратити гроші Хутчіш до магазину! В Україні неочікувано "обвалился" ціни на популярні фрукти
Показати ще

Сьогодні, 12 липня, кошти ще не надійшли (на численні звернення до гарячої лінії банку йдуть відмовки про нібито заблоковану картку (при цьому що баланс на картці плюсовий, і благополучно списуються по 3 грн. за кожну перевірку рахунку в телефонному режимі).

Багаторазові звернення на гарячу лінію банку не тільки не допомогли у вирішенні питання, а навіть не дали відповіді на чіткі питання, і не пояснили ситуацію. Урядова лінія 1545 взагалі говорить, додзвонитися нереально в будь-який час ("всі оператори зайняті" навіть о 2:00 ночі). Шановні громадяни, обережи Вас Бог стати клієнтом цього шахрайського "банку".", - повідомляє клієнт "Ощадбанку" Сергій.

Відгук клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Раніше повідомляли, не розрахувалися при звільненні: як за законом домогтися виплат від роботодавця.

Як повідомляв Знай.uа, клієнтам "Ощадбанку" нав'язують карти з кредитним лімітом, відповідь співробітників вражає "Я втомилася".

Знай.uа писав, "Приват" почав працювати цілодобово: банк вирішив порадувати бізнесменів.