Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"Зізнаюся, спершу майже повірила. Тому що незважаючи на те, що "співробітник СБ Привату" наполегливо спілкувався по-російськи, звертався він до мене виключно по імені та по батькові, володів певною інформацією щодо регіону, де я перебуваю і навіть назвав адресу батьківського дому як останній, звідки я нібито входила в Особистий кабінет (правда, назвав старий номер будинку, кілька років тому нумерація була скоригована)", - заявила Українка в публікації.
Потім вона помітила те, що голос співробітника "ПриватБанку" був нетерплячим, а сама людина продовжувала говорити без пауз. Тоді ж представник Служби безпеки почав переконувати її, щоб вона скачувала додаток і відключала пристрої, що заходили в кабінет. Далі Українка попередила справжніх представників банку на гарячій лінії про дані "співробітників". І порівняла спробу шахрайства з результатами виборів.
Нагадаємо, термінал ПриватБанку забрав 100 доларів українця, але гроші пішли "на повітря": змусили чекати 14 днів
Як повідомляв "Знай.ua", банкомат ПриватБанку "виманив" в українця останні гроші: залишився з нулем на карті і без обіду
Знай.ua писав, українців попередили про шахраїв, які працюють від імені Приватбанку: "Заманюють високими доходами"