Міністерство соціальної політики України вважає важливим той момент, щоб поділитися з громадянами інформацією ojlj реалізації реформb деінституціалізації. Так, є нова інформація про те, як йдуть з дітьми, які навчаються в інтернатах.
Про це стало відомо завдяки публікації прес-служби Міністерства соціальної політики України в мережі Facebook.

Інтернат / скріншот з відео
Інтернат / скріншот з відео

"Реформа деінституціалізації. Передумови щодо необхідності внесення змін до порядку влаштування дітей в інститути (постанова Кабінету Міністрів від 01.06.2020) № 586.

За 3 роки впровадження реформи позитивні зрушення простежується, проте вони не повною мірою відповідають очікуваним результатом реформи. Зменшилася кількість дітей, які цілодобово перебувають в установах з 63 085 дітей станом на 01.01.2019 в 54 859 дітей станом на 01.01.2020, тобто на 13% за рік, що є позитивною динамікою.
Однак тільки 3 регіони в Україні подавали менше 1% рівня інституціоналізації дітей Житомирська - 0.95%; Одеська - 0.81% і Київська область - 0.57%. Численні міжнародні та національні дослідження, систематичні моніторингові візити в різні регіони України на отримання прав дитини здійсненні Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини за участю інститутів громадянського суспільства свідчать, що система інститути є сприятливим середовищем для розвитку та соціалізації дитини.
За результатами встановлено, що серед дітей-вихованців закладів, які мали батьків:
- майже 2000 дітей більше 6 місяців не підтримували жодних контактів з батьками;
- ці діти не поверталися додому на вихідні та канікули;
- не проводились робота щодо своєчасного інформування органів опіки та піклування про надання цим дітям статусу позбавлених батьківського піклування;
- ці діти не мали можливості бути усиновленими або влаштований в сімейні форми виховання.

Інфографіка Мінсоцполітики, скріншот: Facebook
Інфографіка Мінсоцполітики, скріншот: Facebook

Інфографіка Мінсоцполітики, скріншот: Facebook
Інфографіка Мінсоцполітики, скріншот: Facebook