У компанії "Нова пошта" запропонували клієнтам нову зручну послугу, яка значно прискорить отримання посилки й скоротить час перебування клієнтів у відділеннях.

"Нова пошта" розповіла про переваги цієї послуги. Як повідомила пресслужба компанії, тепер клієнти поштового оператора можуть використовувати послугу "Автосписання".

Як відзначили в Новій пошті, оплатити посилку у відділенні можна без смартфона всього за кілька секунд.

посилка Нової Пошти, скріншот з відео
посилка Нової Пошти, скріншот з відео

"А можна сплатити посилку без смартфону? — Авжеж! За допомогою послуги автосписання — це справа кількох секунд 😉 Просто прив’язуй банківську картку до свого профілю в додатку Нової пошти, обирай у меню «Банківські картки» основну картку для списання, а після огляду посилки зазнач оператору, що хочеш скористатися автосписанням. Швидко, зручно та безпечно. Так, як і має бути!", - йдеться у повідомленні. Нова пошта

Популярні новини зараз
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Для того, щоб почати користуватися послугою:

  1. Відкрити меню "Карти" в додатку і вибрати карту за замовчуванням, з якої будуть списуватися оплати.
  2. Оглянути посилку у відділенні і назвати касиру спосіб оплати "Автосписання". Оплата буде списана з обраної карти.

Скріншот: facebook.com/nova.poshta.official
Скріншот: facebook.com/nova.poshta.official

Нагадаємо, клієнтам Нової Пошти відмовляють у відправці і не можуть знайти посилки: "Правила грубіянити і не вибачатися?". Нова пошта підняла ціни, а посилки їдуть в іншому напрямку

Як повідомляв портал "Знай.ua", ПриватБанк блокує карти українців після переказу коштів: "Оператори починають грубіянити". Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на фінансову установу

Також "Знай.ua" писав, клієнтку "Нової Пошти" насильно утримували у відділенні і погрожували охороною: "Платіть ще раз".Клієнтку змусили двічі платити за посилку